Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70653Nepriznání platby a zrušení kolekce.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2023, před rokem

Tomáš Kukačka

Znění stížnosti

Nepriznání platby za 10, balíček v kolekci slavných vozů Škoda, popsání emailů z mé strany mi chodili pořád stejné odpovědi že se budou problémem zabivat ale vždy bez jakoho koliv visledku či vysvětlení.


Produkt

Kaleidoskop slavných vozů Škoda, kolekce modelů v měřítku 1:43.


Požadované řešení

Odeslání 10, balíčku a možnost pokračovat v kolekci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 08:53, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Nevidíme důvod k neuznání platby, jestliže ji prokazuje spotřebitel výpisem z účtu. Pokud by podnikatel platbu přesto odmítal uznat, domníváme se, že by spotřebiteli vzniklo právo na odstoupení od smlouvy pro její podstatné porušení podnikatelem. Vzhledem k popsané situaci se ale domníváme, že by spotřebitel spíše uvítal například přiměřenou slevu, aby závazek mohl trvat i nadále.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu: De Agostini Publishing S.p.A., c/o Comdata Czech a.s., P. O. BOX 69, Černokostelecká 20, 100 00 Praha 10.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 14:37, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 19:48, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.