Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 25.9. jsem v OC CHODOV koupila svetr za 399, platba byla provedena 2x
Slečna na pokladně měla technický problém na kase, byla jsem vyzvána, abych hodinky pro platbu přiložila ještě jednou.
Situaci jsem se osobně následující den snažila vyřešit osobně. Paní vedoucí ověřila stav, uznala možnost k řešení, mojí účtenku, kde je pouze 1x svetr si zkopírovala pro další řešení.
Po 40 minutách jsem byla odkázána na stížnost, přes vaše stránky. Z důvodu, že na prodejně nelze situace vyřešit.
Děkuji předem za odpověď.
S pozdravem
Víravová Martina
email: ***
***
Číslo účtenky: ***
Vrácení peněz na účet.
Děkuji za odpověď
Víravová
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli - jsme zprostředkovatelé komunikace.
Jestliže došlo k zaplacení zboží dvakrát z důvodu technických problémů na prodejně, bude se v případě jedné uhrazené částky jednat o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jelikož bylo zboží zakoupeno osobně na prodejně, máme za to, že by mělo dojít k navrácení peněžních prostředků taktéž na prodejně. Jestliže však z technických problémů navrácení peněžních prostředků na prodejně není možné, je vhodné se dle pokynů vedoucí prodejny obrátit přímo na společnost Pull & Bear Česká republika, s.r.o.
Kontakty na společnost Pull & Bear Česká republika, s.r.o.:
- e-mail: contact.cz@pullandbear.com;
- adresa: Rybná 682/14, 11000 Praha.
Podnikatele je možné vyzvat k navrácení peněžních prostředků i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.