Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po pár dnech nákupu kabelky jsem jí chtěla vrátit měla ošoupané uši, bylo mi sděleno, že to nelze pouze podáním reklamace, do dneška se mi nikdo neozval musela jsem volal do Štěrbohol sama po 5 týdnech, nebyla dodržena doba reklamace. bylo mi sděleno, že je kabelka opravena, ale to já nechci chci vrátit hotovost a to 1625kč, za prvé jsem odstupovala od kupní smlouvy kde to bohužel jinak nešlo než reklamací to mi sdělila prodavačka a za druhé jste nedodrželi termín vyřízení reklamace, proto Vás žádám o přehodnocení situace a vrácení peněz, pokud mi nevyhovíte budu nucena Vás negativně hodnotit na sociálních sítích a podám žalobu.
kabelka P. Cardin 1317, 14/2 kod zboží 8008468, účtenka č.0004
vrátit peníze bud v hotovosti nebo převodem.
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Dle rozhodnutí Ústavního soudu ČR i Nejvyššího soudu ČR má prodejce povinnost o vyřízení reklamace informovat spotřebitele. Tuto povinnost lze dovodit ze zákona. Teprve vyrozuměním spotřebitele o vyřízení reklamace je reklamační řízení ukončeno a spotřebiteli vzniká povinnost si věc od prodejce převzít zpět. Fakticky vyřízená, avšak ve lhůtě 30 dnů neoznámená reklamace se považuje za nevyřízenou, čímž je spotřebiteli dána možnost odstoupit od kupní smlouvy, popřípadě žádat výměnu či slevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.