Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Koupil jsem jízdenku *** pro 2osoby od Chmelnytsky žst do Přemyšl hl. nadr. bez čísla vůza a mistenek. Na pokladnê paní říkala co dostanu e-mailem. Nic ne dostal. Do vlaku ne pustili. Musil koupit nový jizdenky.
Jízdenka ***
Prosím vrátit peníze od Chmelnytskyj do Přemyšl hl. nad.
|
Tweet |
Jestliže si spotřebitel zakoupil jízdenku, měla by mu být společností vystavena. V opačném případě je vhodné uplatnit reklamaci.
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 222 222 221, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.