Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, podávám tímto oficiální stížnost na řidiče autobusu linky 432 směr Libouchec..., ObÚ →směr do Labská Stráň.
Dne 27.9. 2023 do autobusu c. 432 , Linka ( 592432137) , nastoupili v 13,42 hod. na zastávce Škola ( Děčín .ul Kamenická). Moje děti syn 9 let, a syn 6 let M.J. Starší syn P.J. doprovázel prvňáčka. Během jízdy, podle svědků v autobuse, řidič napomenul mého 6 leteho syna , aby nebouchal hlavou do sedačky. To bylo po cestě v obci Ludvíkovice. Poté v další obci Kámen, vzal syna za ucho a vyhodil ho z autobusu. A jel dal a syna tam nechal. Můj starší syn byl v šoku z chování řidiče a strachy nevěděl co dělat. Poté co přijel do obce Arnoltice, kde bydlíme vyhledal pomoc, aby mě mohl o této situaci informovat. Vzhledem k tomu, že jsem byla v práci dostala jsem se na místo, kde zůstal syn až po 3/4hodině. Můj syn na místě nebyl. Syn neumí psát, číst , neměl telefon, byl odkázaný na doprovodu staršího bráchy. V této situaci jsem oslovila sousedy v Arnolticich , kteří mi pomáhali syna hledat. Syn jelikož z místa odešel, a nešel po cestě, přišel po 2 hodinách sám domů přes louky a lesy. Svědky celé udalosti, jsou L.D., Mgr. J., D.L. Tito mi pomáhali hledat syna.
Nerozumím, jak si může dovolit řidič autobusu vyhodit malé dítě a nechat ho někde samotného. Jeho ztrátové jednání ohrozil mého 6 leteho syna . Mohl ho kdokoli srazit autem, odvézt pryč, mohl kdekoliv sejít ze skal, které jsou všude zde v okolí. Mohlo se mu cokoliv stát a ja mohla přijít o syna. Syn přišel strašně ubrečený a v šoku cca v 15,46hod. Do místa bydliště, kde byl další člen rodiny, který mě stáhnul z pátrání po synovi.
Požaduji radikální řešení s tímto řidičem autobusu a vyrozumění mé osoby, jak bylo v celé věci jednáno. Takovéto chování je absolutně nepřípustné. Tento muž, měl bezpečne dovézt me dítě domů a on ho nechal někde na půl cesty, co to je za chování. To dítě neumí číst, psát, bez mobilu. Zůstalo bezprizorni. Neuveritelne.
S pozdravem a zpetne informací, jak se ve věci dále postupuje. DOČKALOVÁ ŠÁRKA, ***
Důrazně potrestání řidiče autobusu
|
Tweet |
Dle § 2900 občanského zákoníku vyžadují-li to okolnosti případu nebo zvyklosti soukromého života, je každý povinen počínat si při svém konání tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo na vlastnictví jiného. V tomto případě se tedy domníváme, že by spotřebitelka mohla po společnosti požadovat náhradu újmy.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnost je možné směřovat i přímo k Dopravní společnosti Ústeckého kraje, příspěvková organizace, která by měla celou situaci prověřit, popř. z ní vyvodit důsledky. Kontakty na společnost:
- tel.: +420 477 070 800 (v pracovní dny 7:30 - 16:00 hod.),
- e-mail: info@ds-uk.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.