Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla jsem reklamovat boty, v prodejně kde jsem je koupila, z důvodu že mě tlačí a škrabou ve špičce, po jednom nošení. Boty jsem umyla a po dvou měsících chtěla reklamovat, ale prodavačka a vedoucí mi to neumožnila a poslala mě pryč bez žádného vyřízení, že prý nošené boty nemůže reklamovat ani vrátit peníze. Mám nárok do dvou let reklamovat boty, ale to mi nebylo umožněno.
vycházková dámská obuv 1100652 1/41
vrácení peněz za boty
|
Tweet |
Spotřebitel může zboží reklamovat v případě, že se na něm projeví vada. Pokud se vada projeví do šesti měsíců od převzetí, hledí se na ní jakoby zboží bylo vadné již při převzetí. Při nedodržené jakosti zboží při převzetí, ať už tím, že věc nemá dohodnuté či obvyklé vlastnosti, jakost, množství, nebo nevyhovuje právním předpisům na bezpečnost atd., uplatněné do 6 měsíců od převzetí zboží se spotřebitel nachází ve výhodném postavení, neboť ze zákona platí, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžiku převzetí. Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost.
V případě, že prodejce nechce převzít zboží k reklamaci, tak je nejlepší cestou zkusit reklamovat v jiné provozovně prodejce, popř. zaslat reklamaci doporučeným dopisem s dodejkou.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.