Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 16.11.2022 kúpený telefón Doogee S98 cez stránku Alza.
10.1.2023- reklamácia pre nefunkčný reproduktor, telefón opravený vo VSP data
10.6.2023- reklamácia zas pre reproduktor, opravený vo VSP data
8.9.2023 -telefón bol pár minút na daždi, utopený, reklamácia neuznaná.
Telefón má byť vodeodolný,proti vysokotlakovej vode, dokonca proti solnej hmle. Takže neexistuje aby sa zatopil. Pri predošlej oprave nie je ani zmienka, že by ho testovali na vodotesnost keď uz ho otvorili. Toto je už môj druhý telefón v tejto spoločnosti. Pri Cat s 61 si chybu priznali a telefón vymenili. Teraz je reklamácia zamietnutá. Tento servis nevie opraviť vodeodolny telefón bez toho aby ho poškodili. Žiadam o výmenu telefónu nakoľko poškodenie nenastalo mojou chybou ale chybou servisu. Servis naďalej tvrdí že telefón som utopila a odmieta to riešiť.
Doogee s98 dual sim 8gb/256gb čierna ,imei: ***
Výmena telefónu. Nakoľko tento telefón je podľa servisu ,,kompletne vytopen".
|
Tweet |
Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. U jiné osoby by měl spotřebitel uplatnit právo z vady pouze tehdy, domluvil-li se na této osobě s prodávajícím předem a je-li tato osoba v místě pro spotřebitele bližším, než je místo, ve kterém je prodávající. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Zdravim,
stiznost byla opetovne proverena a vedouci projektu bude kontaktovat zakaznici s navrhem reseni.
S pozdravem Jindrich Zitek CEO
Hodnocení:
Komentář: Vďaka spolupráci s firmou VSP Data , bolo možné odstúpiť od zmluvy s Alzou. Ďakujem dTestu za pomoc pri riešení. K dnešnému dňu je prípad vybavený.