Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
CZ Doručení na adresu HD
02. 10. 2023 10:10:23 Zásilka byla naložena na rozvozové vozidlo.
02. 10. 2023 10:22:46 Doručování zásilky (předpokládané doručení v čase 12:53 - 14:23).
02. 10. 2023 14:00:58 Neúspěšný pokus o doručení – příjemce nezastižen. ŘIDIČ LŽE - BYLA JSEM DOMA
02. 10. 2023 17:23:14 Neúspěšný pokus o doručení – příjemce nezastižen. ŘIDIČ LŽE - BYLA JSEM DOMA
02. 10. 2023 17:37:15 Vaše zásilka byla přesměrovaná na výdejní místo. Vyčkejte na e-mail nebo SMS s výzvou k vyzvednutí. Do té doby výdejní místo nenavštěvujte, zásilka na něm nebude připravena k odběru.
Záznamy kontaktů
02. 10. 2023 13:59:22 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno ŘIDIČ LŽE - NIKDO MI NEVOLAL, MOHU DOLOŽIT
02. 10. 2023 14:00:15 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno ŘIDIČ LŽE - NIKDO MI NEVOLAL, MOHU DOLOŽIT
Řidič mi nevolal, ani u mě nebyl nebyl na adrese ***. Byla jsem v oba uvedené časy doma se svou 16 letou dcerou (svědek). Zásilku mi řidič uložil na jiné sídliště (asi 3km) i když mám dvě zásilkovny v okruhu 100m od domu.
Navrhuji abyste mi z důvodů ztráty času a nutnosti dojet pro zásilku autem zaplatili 250,-Kč jako odškodné a náklady, na účet číslo: ***.
S pozdravem Ivona Zdražilová ***
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Zdražilová, podle našeho systému, z něhož probíhají hovory, se s vámi kurýr pokusil dvakrát telefonicky spojit. V případě, že je telefonický kontakt neúspěšný, měl by na vás kurýr také zazvonit, teprve pokud ani potom pokus o doručení není úspěšný, měl by zásilku přesměrovat na blízké výdejní místo. Omlouváme se, pakliže tento postup nebyl dodržen. Předali jsme trasovací číslo zásilky kolegům, aby prověřili proces doručení, a případně zjednáme nápravu, aby se něco takového neopakovalo. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.