Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#70692Výpadek internetového připojení i TV...proč ,žádné varování informace/omluva,nějaká náhrada ...to jsou služby a jednání se zákazníkem to by jeden zabrečel

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2023, před rokem

Roman Pavlík

Znění stížnosti

z ničeho nic vypadla televize i internet(doba kamenná hadr)proč nebo kdy se to vrátí k ehm...normálu ,nic?


Požadované řešení

aby se to pokud možno nestavalo a když už tak by neškodilo nějaká informace o výpadku a odhadované době trvání (stačila by SMS)polepšete se lidičky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 13:22, před rokem

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2023 07:46, před rokem

Dobrý den, pane Pavlíku, mrzí mě vzniklé komplikace. K výpadkům, bohužel, docházet může, neboť jim nedokáže zabránit sebelepší technologie a zcela bezchybné fungování služeb není schopen garantovat žádný poskytovatel. Chtěla bych Vás však ujistit o tom, že provádíme pravidelné kontroly našich rozvodů, hlavních stanic i celého technického zázemí, čímž se snažíme vznik jakýchkoli závad co nejvíce eliminovat. V souvislosti s touto údržbou může také z technických nebo provozních důvodů někdy dojít na nezbytně nutnou dobu k omezení nebo přerušení poskytování služeb.
Zároveň nejsme schopni veškeré potíže odhalit sami, respektive řadu z nich zjistíme až s časovým zpožděním, a proto je pro nás důležitá spolupráce s našimi zákazníky, kteří jejich nahlášením často pomohou odhalení závady i její odstranění značně urychlit. V tomto smyslu jsou také koncipovány Všeobecné podmínky, které jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy (https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf). Zákazníky informujeme na e-mail pouze pokud je plánovaná údržba na síti, která je konkrétně lokalizovaná a je určen přesný dopad na zákazníka.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 15:44, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 19:51, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu a s ohledem na požadované řešení spotřebitele stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.