Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V Itálii na dálnici obě zadní pneu KO. Snažil jsem se dovolat na čísla ze zelené karty, ale přehlédl jsem číslo, na které mám volat ze zahraničí. Moje chyba. Po chvíli dorazila policie a sdělila mi, že odtahovou službu zavolá a začali odklánět dopravu na nebezpečném úseku. Tak jsem si myslel, že vše vyřeším po návratu z dovolené. Servis neměl pneu na můj vůz a tak jsem si musel den počkat a najít hotel. Celá tahle sranda nás stála cca 17K. Jak reagovala "pojišťovna" na žádost o zpětnou refundaci? Nezavolal jste, nashledanou. To je produkt, za který platím ročně X tisíc korun..k ničemu
Proplacení refundace
|
Tweet |
Domníváme se, že pokud se pojišťovna o situaci nedozvěděla, přičemž o kontaktech na pojišťovnu byl spotřebitel řádně informován, nemohla na danou situaci reagovat a vyřešit ji a spotřebitel tak nemá dle našeho názoru nárok na refundaci.
Pokud byl však spotřebitel odtažen do partnerského servisu, mohla by pojišťovna poskytnout přiměřenou součinnost spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.