Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:791
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#70702Shnilá zelenina

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2023, před rokem

evžen dvořák

Znění stížnosti

Lidl - Opatovská 20, Praha 11, Háje
Bílá paprika - cena cca 26,-/kg
Mají v čele regálu 8 beden s touto paprikou, minimálně 20% shnilé kusy, páchne to na dálku, zaměstnanci nejsou k dispozici a pán za kasou k tomu jen podotkne :
"To se stává" a nestane se dál nic.
Ani zadarmo by tohle v nabídce být nemělo, lidi sice přebírají, aby ušetřili, ale co do sebe s touto plesnivinou dostanou...


Produkt

Mám to nafocené, ale není to kam umístit / 3. 10. 2023 v 10:30


Požadované řešení

Potrestat obchodníka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 08:37, před rokem

Zaměstnanci společnosti by měli mít mimo jiné také za úkol kontrolovat kvalitu potravin během směny. Jestliže spotřebitel nalezl v obchodě zeleninu či ovoce shnilé, je vhodné se obrátit přímo na vedoucího prodejny, který by měl zjednat nápravu.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin (https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2023 14:59, před rokem

Dobrý den, pane Dvořáku. Za komplikace, které vznikly se Vám omlouváme. Proškolíme naše zaměstnance, aby zeleninu i ovoce přebírali řádněji a pečlivěji. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 19:44, před rokem

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2023 19:55, před rokem


evžen dvořák

Dál už nic. Nakupují jinde.
Přeju dobrý den.
Evžen Dvořák

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2023 09:03, před rokem

Prosíme o uzavření. Zákazník již nic neřeší

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 14:47, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost. S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.