Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70714Nevhodné zastavení autobusu v zastávce Čechova, agresivní řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2023, před rokem

Veronika Horáková

Znění stížnosti

Řidič autobusu i přes zvonek pro výstup kočárku zastavil od chodníku tak daleko, že se s kočárkem nedalo vystoupit. Při výstupu v zastávce Čechova z autobusu se mi rozložil kočárek a poškodil, přičemž na poškození jsem přišla až déle, upozorňuji měla jsem v něm malé dítě a pan řidič může být rád, že dítěti nic nestalo. Kamarádka s druhým kočárkem zůstala stát mezi dveřmi, kde ji řidič svou ne ohleduplností skřípl, než ji její přítel pomohl vystoupit s kočárkem z autobusu ven. Řidič byl arogantní a agresivní, nadával že zdržujeme. Toto chování řidiče mi přijde neadekvátní vzhledem k jeho profesi.


Produkt

Linka číslo 20, ve středu 27.9. v 16:45 z Fügnerovy, číslo autobusu 707


Požadované řešení

Požaduji řešení od DPMLJ vůči nastalé situaci. Přišlo by mi adekvátní odebrat řidiči část odměn, já musela investovat do oprav kočárku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2023 10:04, před rokem

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Email na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 09:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.