Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Řidič autobusu i přes zvonek pro výstup kočárku zastavil od chodníku tak daleko, že se s kočárkem nedalo vystoupit. Při výstupu v zastávce Čechova z autobusu se mi rozložil kočárek a poškodil, přičemž na poškození jsem přišla až déle, upozorňuji měla jsem v něm malé dítě a pan řidič může být rád, že dítěti nic nestalo. Kamarádka s druhým kočárkem zůstala stát mezi dveřmi, kde ji řidič svou ne ohleduplností skřípl, než ji její přítel pomohl vystoupit s kočárkem z autobusu ven. Řidič byl arogantní a agresivní, nadával že zdržujeme. Toto chování řidiče mi přijde neadekvátní vzhledem k jeho profesi.
Linka číslo 20, ve středu 27.9. v 16:45 z Fügnerovy, číslo autobusu 707
Požaduji řešení od DPMLJ vůči nastalé situaci. Přišlo by mi adekvátní odebrat řidiči část odměn, já musela investovat do oprav kočárku.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Email na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.