Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý deň, dňa 20.09.2023 mi bol doručený výrobok PARKSIDE® Vrtací a sekací kladivo PBH 1550 B2 objednaným z eshopu Lidl. Bohužiaľ už po pár dňoch sa začalo kouřit z motoru a výrobok sa tak stal nepoužívateľným a nebezpečným. Kontaktný formulár na stránke Lidlu určený pre reklamáciu sa ani po X-pokusoch nedá odoslať, na zákaznícku linku sa nedá dovolať. Ako som zistil z internetových príspevkov nespokojných zákazníkov, nie som sám. Možnosť reklamácie je teda nulová.
PARKSIDE® Vrtací a sekací kladivo PBH 1550 B2
Vrátenie peňazí.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí, přičemž uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Lidl Česká republika v.o.s., Nárožní 1359/11, 158 00 Praha.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Škuleci. Mrzí nás Vámi popsané komplikace. Doporučíme Vám, abyste kontaktoval zákaznickou linku na čísle 210 023 400 (je nezbytné se proklikat hlasovým automatem, po zvolení možnosti pro e-shop je třeba bez klikání na dané volby vyčkat na možnost č. 9. tj. volba na spojení s operátorem) nebo na e-mail hotine@lidl.cz. Ještě jednou se omlouváme za komplikace a přejeme Vám, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl v.o.s.
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.