Společnost


Economia, a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70720Nedoručený časopis Respekt

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2023, před rokem

Marta Ernyeiová

Znění stížnosti

Dobrý den,

býval mi váš časopis Respekt doručovaný každý týden v pondělí, později již každé úterý - tento týden je středa a časopis jsem ve schránce ještě nenašla.

Prosím o vysvětlení. Děkuji,

Marta Ernyeiová
***


Požadované řešení

prosím o vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 11:09, před rokem

Dle všeobecných obchodních podmínek pro předplatné tištěných a elektronických titulů mediálního domu Economia, a.s. (dostupných zde: https://www.economia.cz/vseobecne-obchodni-podminky-pro-predplatne-titulu-economia-a-s/) bodu 3.5. platí následující:
"Zákazník má právo uplatnit reklamaci u vydavatele z těchto důvodů:
- Nedodání objednaného tištěného vydání/nezpřístupnění obsahu digitálního produktu, popř. nedodání správného počtu kusů objednaného vydání či jiného produktu.
- Dodání neúplného nebo poškozeného vydání.
- Dodání nekvalitně vytištěného výtisku.
- Nevložení příloh do výtisku.

Reklamace a jiné připomínky k doručování je možno uplatnit na zákaznické lince vydavatele +420 217 777 888 v době od 7.30 do 17.00 hod. v pracovní dny, na e-mailové adrese predplatne@economia.cz nebo na adrese vydavatele.

U časopisů lze reklamaci uplatnit nejpozději druhý pracovní den po dodání vydání dalšího čísla téhož časopisu. V případě oprávněné reklamace, kdy zákazníkovi nebylo doručeno náhradní vydání, vrátí vydavatel zákazníkovi poměrnou část ceny za předplatné."

Spotřebiteli tedy doporučujeme kontaktovat přímo společnost Economia, a.s. na kontaktech uvedených výše.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2023 15:53, před rokem

Dobrý den paní Ernyeiová,

Vaši reklamaci jsem předala do zákaznického centra mediálního domu Economia, kde Vaši záležitost prověřili a převedli doručování Vašeho předplatného na jinou doručovací společnost. Věřím, že nyní již časopis Respekt budete dostávat pravidelně a včas.

Doplňuji, že zákaznické centrum pro předplatitele je možné kontaktovat kdykoli e-mailem na adrese predplatne@economia.cz nebo v pracovní dny od 7:30 do 17:00 hod. telefonicky na čísle +420 217 777 888.

S pozdravem

Hana Schreibová
Compliance officer
Economia, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 20:11, před rokem

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 19:32, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k převedení doručování předplatného na jinou doručovací společnost) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.