Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Člověk jde, koupi si energy drink ať je či není v akci, oznámí u pokladny že prodají pouze 48 ks na osobu, jenže na toto by měli mít cedulky přímo u výrobků v polici, nikde nic, takže nezbyde nic jiného než se hádat. Kdyby to aspoň napsali neřeknu půl slova. Kaufland Prachatice, České Budějovice
Energy drink crazy wolf
Doplnit buď cedulku kolik množství na osobu nebo to neřešit a prodat
|
Tweet |
Jestliže se nejednalo o zboží v akci, uplatní se pravidlo, že si spotřebitel kupuje zboží pro osobní spotřebu. Společnost si zároveň může určit maximální množství zakoupených výrobků stejného druhu na osobu a den.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Fáze je stále stejna, řekli mi že na osobu mohu koupit pouze 48 množství plechovek energy drinků crazy wolf, ale označení u vyrobku nikde. A řeknou to až u kas, no přece se nebudu vracet abych ti vrátila to se musí prostě nějak vyresit. Buď prodají množství jaký si koupím a nebo ať k výrobku napíšou počet mnozstvi.
Děkujeme spotřebitelce za informaci. Domníváme se, že by taková informace měla být u produktů uvedena, aby s ní byl spotřebitel seznámen před samotným nákupem. Nejsme však dozorovým orgánem, který by o této povinnosti mohl rozhodnout a případně po obchodníkovi požadovat nápravu.
Spotřebitelka se tak může obrátit na Českou obchodní inspekci s podnětem, přičemž by ČOI mohla následně určit, zda obchodník jedná v souladu s jeho povinnostmi či zda by spotřebitelé měli být informováni lépe.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla uvést, zda se na ČOI obrátí a případně mohla informovat o výsledku jejího šetření. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.
Během víkendu jedu nakupovat tak uvidim.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: