Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zaplatil jsem si dodání na adr. Ráno přišla SMS že kurýr dorazí 15:30-17:00. Ve 14:20 z.hov. 14:28 a 32 volám zpět (neúspěšně ).15:22 přišla SMS že je balík připraven k vyzvednutí na nějaké pobočce 5km daleko ačkoli mám z-box vedle domu a 400m výdejní místo. A po dlouhém hovoru z podporou jsem se dozvěděl že čas je pouze orientační
***
Poplatky za cestu pro balík asi ani nechci a nervy mi nikdo nevrátí
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Šetku, podle informací v trasování zásilky se s vámi kurýr pokusil dvakrát telefonicky spojit. V případě, že vás kurýr nezastihne na smluvené adrese, dojde automaticky k přesměrování na blízké výdejní místo s volnou kapacitou, abyste si zásilku mohl vyzvednout ještě týž den. Jedná se o běžný postup v souladu s našimi nastavenými procesy. Nikola, tým Zásilkovny
Ano kurýr volal ale o hodinu a půl před začátkem avizovaného doručovacího okna .Každopádně jsem řidiči 2x volal asi za 15min od zmeškaného hov.Nedovolal jsem se nikomu.A nechápu proč balík skončil 2.5km daleko když mám 41m od domu z box.A ne nebyl plný.Ani dalších cca 15 výdejních míst a boxu,které jsem míjel cestou pro balík.
Dobrý den, pane Šetku, v případě, že kurýr příjemce nezastihne na adrese, měl by systém zásilku přesměrovat na blízké výdejní místo, které má zrovna volnou kapacitu. V případě, že vám adresa výdejního místa nevyhovuje, doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis (https://www.zasilkovna.cz/kontakty) a domluvit se s nimi na případném řešení. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.