Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dnes jsem zakoupila GECO Hypernova Albert Vsetín dva kartony Winston ke kterému jsem měla dostat dárek ale po zaplacení kartou mi prodavačka řekla že není. Chtěla jsem vrátit zboží ale prý to už nejde. Žádám o dodatečné dodání dárku.
Děkuji
Dárek ke dvěma kartonum Winston
Dodatečné dodání dárku
|
Tweet |
Lákání spotřebitelů na zvýhodněný prodej zboží, jehož výhoda spočívá právě v tom, že spotřebitel obdrží dar, který však prodejce není schopen poskytnout, by mohla být posouzena jako nekalá obchodní praktika. Tak lze kvalifikovat jednání, které je rozporu s požadavky odborné péče a podstatně narušuje nebo je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.