Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, přeji.
Na internetu jsem si zakoupil základní desku zn.ASUS Maximus Hero VII.
Zakoupil jsem si ji dne 8.9.2014 a vyzvedl jsem si ji na pobočce v Pelhřimově.
Základní desku jsem si sám namontoval, počítač mi naběhl bez problému.
Chtěl jsem tam zapojit mikrofon, ale ten mi fungoval, tak na 50%.
To znamená, že při komunikaci mně bylo i nebylo slyšet na druhé straně.
Tak jsem nějakou dobu používal mikrofon přes web kameru ( usb ).
Takže po 9 měsících a nátlaku kamaráda jsem se rozhodl, že to zkusím reklamovat. Tak jsem to odvezl na pobočku, kde jsem si ji vyzvedl po objednání z czc.cz Na pobočce jsme se spolu dívali na desku jěstli tam je nějaká závada. Mám i záznam o převzetí zboží k reklamaci.
-------------------------------------------------------------------------
popis závady:
Závada je na mikrofonu - celý popis je uveden na přiloženém dokladě.
Příslušenství:
výše specifikované zboží bylo přijato s těmito nedostatky:
předávající svým podpisem níže potvrzuje, že byl seznámen s rozsahem poškození výše specifikovaného zboží a souhlasí s výše popsaným rozsahem.
dále potvrzuje, že byl upozorněn na potřebu vytvoření záložní kopie dat uložených na reklamovaném zboží a současné bere na vědomí, že v průběhu vyřizování reklamace může dojít k jejich ztrátě
preferovaný způsob řešení: výměna
datum prodeje: 08.09.2014
předpokládané datum opravy: 19.07.2015
A teď co my oni odepsali ze servisu na můj účet.
Reklamace vyřízená dne: 23.6.2015
Vyjádření technika: Neuznano z duvodu mechanického poskození pinu na patici CPU.
Takže pokud dobře čtu, tak se tady řešil druhý problém ze základní deskou
u poškození pinu na patici CPU.
Přiznám se, když jsem to tu četl o postoji czc.cz. Jak se staví ke svým zákazníkům co nakoupili a nechali tam spoustu korun českých.
A tak si cti svých zákazníků?
Pokud se táto moje reklamace nedá do pořádku, tak si na czc.cz nic nekoupím. A každému nedoporučuji tento obchod!!!!
Přidávám se k zákazníkovy Miloslav Bartošikovi, který měl a má ten samý problém, jako já.
Takže nesouhlasím o zamítnutí mé reklamaci.
Závada je na mikrofonu u základní desky. ( ASUS maximus Hero VII ).
výměna
|
Tweet |
Bohužel nejsme schopni posoudit reklamovanou vadu a důvod zamítnutí reklamace z technického hlediska. Obecně však může kupující uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den pane Timko.
Je mi líto, ale vaše deska vykazuje mechanické poškození CPU patice, které znemožňuje další diagnostiku i případnou opravu desky. Na toto poškození se záruka nevztahuje a vzniklo pravděpodobně neodbornou montáží do PC nebo z PC.
V případě nesouhlasu s vyjádřením se můžete obrátit na znalce -viz odpověď dTestu.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, přeji. Omlouvám se, že jsem se dlouho neozval. Čekám na odezvu od CZC.cz. ( reklamací ). Ozvu se po 9.8.2015. Tehdy to bude 30 dnů na reklamaci. Přani hezký den, p.Timko.
Dobrý den pane Timko,
reklamace je u nás podána znovu či jste dodal znalecký posudek?
Děkuji.
Lukáš Boček
Dobrý den.
Znalecký posudek jsem nedodal a proč? To si děláte srandu?
Vycházel jsem z toho, že to zkusím znovu u Vás reklamovat. Proč to nevyřešite hned? Desku mátĕ na stole, tak jí zkontrolujte - výzkoušítĕ a pokud deska funguje, tak jak má. Tak mi odešlétě spátky. A je to. Nechápú Vaše způsoby jednání.... Mám i světak co viděl, jak moje deska funguje - CPU pin. Ale mikrofon stále zlobí. Tak doufám, že toho 10.8.2015 mi dáte správu. A bude vše dobře.
S pozdravem p.Timko.
Obecně lze říci, že prodávající se při vyřizování reklamace musí zabývat vadou popsanou v reklamačním protokolu, jinak může spotřebitel namítat nevyřízení reklamace řádně a včas v rozporu s § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Je-li však reklamace zamítnuta z toho důvodu, že popisovaná vada byla způsobena mechanickým poškozením, které způsobil sám spotřebitel, bude nejspíš nutná konzultace se soudním znalcem, zda dokáže toto tvrzení vyvrátit. Ze zákona totiž prodávající odpovídá pouze za vady, které byly na zboží přítomny již v době převzetí kupujícím.
Dvouletá zákonná záruka zajišťuje odpovědnost prodávajícího i za tzv. skryté vady, které se na zboží projeví později. Jedná-li však o mechanické poškození, tuto vadu by bylo nutné prodávajícímu vytknout ihned po zakoupení, neboť po uplynutí takto dlouhé doby bude obtížné prokázat, že poškození nevzniklo přímým působením spotřebitele v průběhu užívání.
Dobrý den pane Timko,
stále trváme na doložení znaleckého posudku, případně si piny v patici narovnejte a pokusíme se desku poslat k výrobci.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Dobrý den, pane Boček.
Omlouvám se, ale desku mám doma. Prosím údělejte si v tom pořádek. To znamená, že reklamací - oparavu jste uznali. I když si myslím, že jste stou základní deskou nic nedělali. Závada se stále projevuje. ( mikrofon zlobí ). Asi budu postupovat jinak a to, že oslovím nĕkteré média a upozornim na Vaše praktiky. Dtest, děkuji a prosím o Vaše vyjádření. Jsem hodně sklamani z www.Czc.cz
S pozdravem pan Timko.
Jak již bylo zmíněno výše, pokud spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, má možnost obrátit se na soudního znalce z oboru, který ve svém znaleckém posudku prokáže, zda bylo zboží vadné již při převzetí nebo zda vada byla způsobena mechanickým poškozením.
Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebiteli nedoporučujeme se zbožím na vlastní nebezpečí jakkoli manipulovat. Neodborný zásah může znamenat jeho nenávratné poškození a následnou nemožnost uplatnit právo z vadného plnění.
Hodnocení:
Komentář: Základní desku mám už doma a opravu mi uznali. Takže bych chtěl uzavřít moji stížnost na internetový obchod www.czc.cz
Děkuji Vám a přeji hezký den, pan Timko.