Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobry den,
23.09. jsem si kupovala pres mobil Dalnicni znamku na rok. Po zadani do Googlu mi naskocil web CZdalnice,
v nabidce byly tri moznosti. Klikla jsem na KOUPIT Rocni kupon v hodnote 1500,-, potvrdila SPZ a souhlas s podminkami a dostala se k platebnim udajum. Zde byla najednou castka vyssi o 150,-, tak jsem koupi zrusila, protoze na kuponu je vzdy castka konecna. Zkusila jsem hledat dal, ale opet jsem se dostala na tento web, a protoze jsem byla v casove tisni, dosla jsem az k zaplaceni celkove castky 1650 ,- v domeni, ze se jedna o nove zpoplateni dalnicnich znamek.
Nyni jsem zjistila, ze tak tomu neni a ze tato spolecnost zneuziva lidi ve stejne situaci jako me a z EKO si udelala byznys.
Myslim, ze se jedna o klamave jednani, protoze celkovou castku vidite az pri platbe. A take stoji za zjisteni, jak funguje Google algoritmus vyhledavani, protoze se nedostanete na oficialni statni web.
K dnesnimu dni takto "nachytali" 56 560 lidi, jak se prezentuji s mnozstvim zasazenych stromu.
Jelikoz jsem takto omylem take prispela, mam pravo ten strom videt, respektive byla bych rada, kdyby tuto firmu zkontrolovala COI.
Muzete v tomto pripade neco zjistit vice? Nebo na koho se mam obratit?
Dekuji,
Hrustincova Silvie
Dalnicni znamka - rocni
Navraceni zaplacene castky a pokud mozno ukonceni jejich "EKO" byznysu.
|
Tweet |
Spotřebitel je na skutečnost existence manipulačního poplatku upozorněn předem v obchodních podmínkách. Při koupi vstupenek je tato částka navíc zřetelně zobrazena v souhrnu vyúčtování předtím, než se spotřebitel rozhodne.
Domníváme se tedy, že účtování poplatku není v rozporu s právními předpisy.
V tomto případě se navíc domníváme, že není možné odstoupení od kupní smlouvy, jelikož se sice jedná o koupi zboží na dálku, ale je naplněna jedna z výjimek, kterou stanovuje zákon. Konkrétně se jedná o § 1837 písm. d) občanského zákoníku, kde je stanoveno, že "spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám".
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.