Společnost


CO2 offset s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70761Celkova zaplacena cena jina nez na ikone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2023, před rokem

Silvie Hrustincova

Znění stížnosti

Dobry den,

23.09. jsem si kupovala pres mobil Dalnicni znamku na rok. Po zadani do Googlu mi naskocil web CZdalnice,
v nabidce byly tri moznosti. Klikla jsem na KOUPIT Rocni kupon v hodnote 1500,-, potvrdila SPZ a souhlas s podminkami a dostala se k platebnim udajum. Zde byla najednou castka vyssi o 150,-, tak jsem koupi zrusila, protoze na kuponu je vzdy castka konecna. Zkusila jsem hledat dal, ale opet jsem se dostala na tento web, a protoze jsem byla v casove tisni, dosla jsem az k zaplaceni celkove castky 1650 ,- v domeni, ze se jedna o nove zpoplateni dalnicnich znamek.

Nyni jsem zjistila, ze tak tomu neni a ze tato spolecnost zneuziva lidi ve stejne situaci jako me a z EKO si udelala byznys.

Myslim, ze se jedna o klamave jednani, protoze celkovou castku vidite az pri platbe. A take stoji za zjisteni, jak funguje Google algoritmus vyhledavani, protoze se nedostanete na oficialni statni web.

K dnesnimu dni takto "nachytali" 56 560 lidi, jak se prezentuji s mnozstvim zasazenych stromu.

Jelikoz jsem takto omylem take prispela, mam pravo ten strom videt, respektive byla bych rada, kdyby tuto firmu zkontrolovala COI.

Muzete v tomto pripade neco zjistit vice? Nebo na koho se mam obratit?

Dekuji,

Hrustincova Silvie


Produkt

Dalnicni znamka - rocni


Požadované řešení

Navraceni zaplacene castky a pokud mozno ukonceni jejich "EKO" byznysu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2023 11:38, před rokem

Spotřebitel je na skutečnost existence manipulačního poplatku upozorněn předem v obchodních podmínkách. Při koupi vstupenek je tato částka navíc zřetelně zobrazena v souhrnu vyúčtování předtím, než se spotřebitel rozhodne.

Domníváme se tedy, že účtování poplatku není v rozporu s právními předpisy.

V tomto případě se navíc domníváme, že není možné odstoupení od kupní smlouvy, jelikož se sice jedná o koupi zboží na dálku, ale je naplněna jedna z výjimek, kterou stanovuje zákon. Konkrétně se jedná o § 1837 písm. d) občanského zákoníku, kde je stanoveno, že "spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám".

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2024 21:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.