Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes mě telefonicky oslovila fa WESTERFIELD se sdělením, že jsem se zúčastnil v minulosti ankety a teď pri obdržím bezplatně sportovní ponožky, které mi budou bezplatně zaslané poštou. Po to co jsem jím sdělil kontaktní údale mi bylo podezřelé spěchání v jednání operátorky a tak jsem v závěru rozhovoru na dotaz zda souhlasím se zasláním zásilky odpověděl že NESOUHLASÍM. Na internetu jsem následně zjistil, že jsou to podvodníci. Chci poprosit o radu, jak postupovat v případě, že i přes můj nesouhlas mi bude zasílka dodána.
Chci poprosit o radu, jak postupovat v případě, že i přes můj nesouhlas mi bude zasílka doručena. Jsem rozhodnutý ji nepřevzít.
|
Tweet |
Pokud se jedná o neobjednané zboží, nemusí spotřebitel zásilku platit ani přebírat.
Byla-li však smlouva telefonicky uzavřena, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží. Pokud spotřebitel neodstoupí od smlouvy ještě před doručením zboží, měl by pak zásilku přijmout a spolu s odstoupením od smlouvy zaslat zpět na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2) a žádat vrácení nákladů na dodání.
Přesto, že odstoupit lze i jinou formu než písemnou, doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodů předběžné opatrnosti zaslal odstoupení písemně, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Kopii odstoupení a doklad o doručení by si spotřebitel měl uschovat.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.