Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
verim, ze zrovna vy byste mi mohli pomoci, nevím kam jinam se obrátit.
Byla jsem zablokována konkrétně od pracovnice S, která ani teď nereaguje na e-maily. Důvod byl, ze neodpovídám na zprávy, nevím jestli si to můžete ověřit, ale opravdu na vše odpovídám. Měla jsem problém s jednou matkou, která mi neplatila peníze včas a dohodnutou cenu, když jsem ji o to slušně požádala vyjela na mě, poté jsem odmítla hlídat její dítě. Ona mi až před par dny napsala velice negativní komentář, který není pravdivý, ale podpora s tím nic neudělala. Rozhodla jsem se tedy, ze si to s ni vyresim osobně, mimo jejich agenturu, slečna S mě kvůli tomu zablokovala, když jsem ji tohle psala, myslíte ze je to normální? Popřípadě kde dal to řešit?
Já jsem chybu neudělala, navíc tedy mám rozjednanou zase další rodinu, ale vzhledem k tomu, ze mě zablokovala, nemohu s ni komunikovat. Jak to tedy mám řešit? Jde o to, ze mi bezdůvodně a neoprávněně zrušila brigádu. V jejich podmínkách nic neporušuji.
Děkuji moc za odpověď
Odblokování profilu a návrat brigady
|
Tweet |
Na stránkách společnosti je uvedeno, že si provozovatel vyhrazuje právo nový uživatelský účet odmítnout, a existující účet kdykoliv i bez udání důvodu zrušit či zablokovat (zejména tak učiní v případě, získá-li důvodné pochybnosti o pravosti údajů poskytnutých uživatelem nebo dojde-li na straně uživatele v souvislosti s užíváním webových stránek k protiprávnímu jednání). Pokud uživatelé nahlásí problém s jiným uživatelem, provozovatel si vyhrazuje právo o problému vyrozumět uživatele portálu (v rozhraní, SMS, email apod.).
Společnost je případně možné požádat o odblokování účtu. Žádost může spotřebitel zaslat například doporučeným dopisem s dodejkou, který bude zaslán na adresu sídla podnikatele: Hlídačky.cz s.r.o., Americká 362/11, 12000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hlídačky.cz nikdy nemohou komunikovat žádné spory a komunikaci mimo naši platformu a oficiální kanály. Vždy platí že blokace profilu je až nejkrajnější možnost a není brána na lehkou váhu.
Na platformě Hlídačky.cz hledají rodiny pomoc v péči o rodinu a domácnost, tedy ty věci jim nejbližší a proto jsou pravidla striktní. Každá komunikace při řešení sporu musí směřovat k deeskalaci situace.
Děkujeme společnosti za reakci.
S ohledem na výše uvedené doporučujeme spotřebitelce obrátit se přímo na společnost.
Z výše uvedeného důvodu stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o výsledku řešení přímo se společností, případně stížnost uzavřít.
Dobrý den,
psala jsem i panu vedoucímu, nebo někomu z manažerské pozice a odpověď nebyla žádná.
Společnost hlidacky jsem NĚKOLIKRAT kontaktovala a absolutně žádná odezva.
Zablokovali mě BEZDŮVODNĚ. Jak už jsem již psala, k takovému vážnému kroku musí být VÁŽNÝ důvod a ne jentak někoho zablokovat, respektive odepřít brigádu. To je stejné, jako někoho bezdůvodně vyhodit z práce a NEREAGOVAT. Takhle to muže dělat každý, což mi nepřijde v pořádku. Takže to určitě vyřešené není.
Děkuji.
Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.
Vzhledem k tomu, že společnost uvádí, že nemůže spory řešit jinde než na jejich platformě a mimo jejich oficiální kanály, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.