Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70795Vrácení peněz za vstupenky - 3 160 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2023, před rokem

Veronika Černá

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si 4 vstupenky v celkové hodnotě 3 160 Kč na slavnostní premiéru muzikálu We Will Rock You do Prahy. Poslední email s potvrzením, že se akce konat bude, jsem dostala 28. 3. 2021.

Na stránkách sportovní haly fortuna jsou zveřejněné "INFORMACE K MUZIKÁLU WE WILL ROCK YOU":
"Často se na nás obracíte s dotazy na konání akce WE WILL ROCK YOU v původně avizovaných listopadových termínech letošního roku. Nejsme pořadatelem této akce, tím byla společnost TICKET ART PRODUCTION, s.r.o., pro akci jsme pouze poskytovali naše prostory. Podle posledních informací, které od společnosti máme, se akce NEUSKUTEČNÍ. Mrzí nás to, ale bohužel Vám víc neumíme pomoci."

Na facebook stránkách We Will Rock You muzikál jste 29. 9. 2020 zveřejnili:
"Vážení diváci,
předem bychom chtěli poděkovat všem, kteří si zakoupili vstupenky na muzikál We Will Rock You.
Vzhledem k této nelehké situaci Vás chceme ujistit, že každý, kdo si zakoupil vstupenky, bude mít NÁROK NA VRÁCENÍ VSTUPNÉHO a to v případě, že
- bude v době konání představení v pracovní neschopnosti
- bude klient ze zahraničí a nebude mu umožněno vstoupit do naší republiky z důvodu uzavření státní hranice
- bude-li klientem senior, nebo těhotná žena, a nebudou se cítit na to, aby představení absolvovali
Stačí pouze nejpozději 3 dny před konáním představení zaslat e-mail na naši produkci wwry@ta-production.cz a my už vše zařídíme, aby Vám byly peníze neprodleně vráceny.
Věříme, že tento vstřícný krok pomůže i ostatním při rozhodování, zda si mají vstupenky zakoupit a že si všichni bez obav užijeme velkolepou světovou show, kterou jsme právě pro vás připravili!
Team We Will Rock You!"


Požadované řešení

Jelikož nevím, zda se bude představení konat, chtěla bych vrátit peníze za zakoupené vstupenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 08:53, před rokem

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta. Ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.

Nicméně dne 23. 9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 16:41, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.