Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Bylo objednáno a uhrazeno zboží včetně dopravy. Doprava byla objednána ( jediná možná varianta) na konkrétní den - 5.10.2023 s příplatkem za konkrétní čas doručení. Dopravce nebylo možné vybrat, určuje ho Mall.
Dne 5.10. 2023 nás kontaktoval řidič dopravce s tím, že doručí zboží o více jak dvě hodiny dříve než počínal dohodnutý čas. Po informaci, že to není možné, protože na místě vzhledem k dohodnutému času nikdo není, byl velmi arogantní, navíc nehovořil česky. Po kontaktování zákaznické linky Mall bylo doporučeno vyřešit problém přímo s dopravcem a reklamovat on-line nedodržení objednaného času a požadovat vrácení příplatků. Telefony dopravce nejsou ale funkční a on-line reklamovat toto pochybení u Mallu nelze. Další pokus o doručení také ztroskotal kvůli závadě na vozidle. Podle informace dopravce nemá Mall časy doručení s dopravci nasmlouvány, přesto je ale účtuje.
Pračka Haier - HAIER pračka HW90G-B14979TU1S
Urychlené doručení objednaného zboží, vysvětlení vzniku situace, omluva, vrácení ceny za dopravu. Také bych uvítala, kdyby Mall od těchto praktik ustoupil.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, je nám líto, že dopravce nedodržel časové okno, které jste zadali při vytváření objednávky. Reklamaci na doručení v jiném čase s Vámi řešíme na základě Vašeho požadavku v zákaznickém centru. Poplatek za nedodržení služby jsme Vám vrátili dnes 12.10. na účet. V případě, že budete mít nějaké další dotazy, můžete nás znovu kontaktovat elektronicky či telefonicky, rádi Vám vyjdeme vstříc. Zboží z Vaší objednávky evidujeme jak doručené. Za vzniklé potíže se omlouváme. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Kamila overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.