Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#70799Doprava zboží - klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2023, před rokem

Petra Hubáčková

Znění stížnosti

Bylo objednáno a uhrazeno zboží včetně dopravy. Doprava byla objednána ( jediná možná varianta) na konkrétní den - 5.10.2023 s příplatkem za konkrétní čas doručení. Dopravce nebylo možné vybrat, určuje ho Mall.
Dne 5.10. 2023 nás kontaktoval řidič dopravce s tím, že doručí zboží o více jak dvě hodiny dříve než počínal dohodnutý čas. Po informaci, že to není možné, protože na místě vzhledem k dohodnutému času nikdo není, byl velmi arogantní, navíc nehovořil česky. Po kontaktování zákaznické linky Mall bylo doporučeno vyřešit problém přímo s dopravcem a reklamovat on-line nedodržení objednaného času a požadovat vrácení příplatků. Telefony dopravce nejsou ale funkční a on-line reklamovat toto pochybení u Mallu nelze. Další pokus o doručení také ztroskotal kvůli závadě na vozidle. Podle informace dopravce nemá Mall časy doručení s dopravci nasmlouvány, přesto je ale účtuje.


Produkt

Pračka Haier - HAIER pračka HW90G-B14979TU1S


Požadované řešení

Urychlené doručení objednaného zboží, vysvětlení vzniku situace, omluva, vrácení ceny za dopravu. Také bych uvítala, kdyby Mall od těchto praktik ustoupil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 12:34, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2023 13:02, před rokem

Dobrý den, je nám líto, že dopravce nedodržel časové okno, které jste zadali při vytváření objednávky. Reklamaci na doručení v jiném čase s Vámi řešíme na základě Vašeho požadavku v zákaznickém centru. Poplatek za nedodržení služby jsme Vám vrátili dnes 12.10. na účet. V případě, že budete mít nějaké další dotazy, můžete nás znovu kontaktovat elektronicky či telefonicky, rádi Vám vyjdeme vstříc. Zboží z Vaší objednávky evidujeme jak doručené. Za vzniklé potíže se omlouváme. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Kamila overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 14:52, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 10:20, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.