Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7080Neuznaná reklamace CZC, nesmyslné vyjádření

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2015, před 10 lety

David Pícha

Znění stížnosti

Dobrý den,

byla mi neuznána reklamace od firmy CZC. Jedná se o tablet Sencor ELEMENT 10.1D101G.

Tablet nelze nabít, tudíž nelze zapnout. Závadný konektor k napájení - mechanicky absolutně nepoškozený!


Produkt

Tablet Sencor ELEMENT 10.1D101G


Požadované řešení

Výměna konektoru/tabletu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 09:18, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Pokud spotřebitel uplatní reklamaci déle než šest měsíců od převzetí, je na něm prokázat, že se skutečně jedná o vadu.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2015 15:53, před 10 lety

Dobrý den pane Pícho.

Váš tablet byl diagnostikován v autorizovaném servisu, kde bylo zjištěno mechanické poškození napájecího konektoru. Servis provedl mimozáruční bezplatnou opravu v rámci dobré vůle.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.7.2015 09:21, před 10 lety


David Pícha

Dobrý den,

už jsem přišel v čem byla chyba. On totiž přestal fungovat power off button. V případě, že tablet připojím kabelově k pc tak ho lze zapnout a nabíjí. Na jednu stranu se Vám omlouvám, ale stejně musí znova k Vám na servis :(

děkuji s pozdravem Pícha David

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2015 10:01, před 10 lety

Dobrý den pane Pícho,

děkuji za informaci. Můžete prosím stížnosti uzavřít?

Děkuji.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.7.2015 14:00, před 10 lety


David Pícha

Hodnocení: