Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Reklamace zboží Sada nádobí Berlinger Haus FOREST LINE 18 el.
Sadu hrnců jsem od manžela dostala k narozeninám, hrnce se po roce začali loupat jak z venku tak uvnitř, hrnce jsou zdraví škodlivé jelikož se z nich odlupuje nějaký plast a to přímo do jídla..... Po té co jsme hrnce odeslali na reklamaci nám byli vráceni s verdiktem takovým, že jsme jej špatně použili, zvláštní je že jsme na hrnce používali pouze plastové či dřevěné naběračky a vařečky, totéž nádobí koupil můj taťka mamině a jim se dělá totéž..... dokonce hrnce po té co se oloupala ta plastová slupka tak začínají na dně reznout!! Hrnce nebyli nikdy v myčce i když jsou určené do myčky, bojím se co by to s nimi udělalo..... Nikdy nebyli myty agresivním jarem... používáme pouze přírodní a eko prostředky. Loupou se i z venku.
Bohužel nevíme co dělat dál než napsat takovouto recenzi, bohužel nejsme jediný co s produktem mají problém a nebyla jim v žádném případě uznána reklamace.
Sada nádobí Berlinger Haus FOREST LINE 18 el
Vrácení peněz za zboží, které je jednak poškozené nekvalitním materiálem a zdraví škodlivé
|
Tweet |
K bezpečnosti výrobku:
Bezpečným výrobkem je, dle § 3 odst. 1 zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků, výrobek, který za běžných nebo rozumně předvídatelných podmínek užití nepředstavuje po dobu stanovenou výrobcem nebo po dobu obvyklé použitelnosti nebezpečí, nebo jehož užití představuje pro spotřebitele vzhledem k bezpečnosti a ochraně zdraví pouze minimální nebezpečí při užívání výrobku, přičemž se sledují z hlediska rizika pro bezpečnost a ochranu zdraví spotřebitele zejména tato kritéria:
- vlastnosti výrobku, jeho životnost, složení, způsob balení, poskytnutí návodu na jeho montáž a uvedení do provozu, dostupnost, obsah a srozumitelnost návodu, způsob užívání včetně vymezení prostředí užití, způsob označení, způsob provedení a označení výstrah, návod na údržbu a likvidaci, srozumitelnost a rozsah dalších údajů a informací poskytovaných výrobcem; údaje a informace musí být vždy uvedeny v českém jazyce,
- vliv na další výrobek, za předpokladu jeho užívání s dalším výrobkem,
- způsob předvádění výrobku,
- rizika pro spotřebitele, kteří mohou být ohroženi při užití výrobku, zejména děti a osoby s omezenou schopností pohybu a orientace.
Výrobky, které výše uvedenou definici nesplňují, jsou považovány za výrobky nebezpečné.
Jestliže má spotřebitel podezření, že by se v tomto případě mohlo jednat o nebezpečný výrobek, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci (zde: https://www.coi.cz/podatelna/).
K reklamaci:
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojeni s vyřízením reklamace. Vyjádření servisu je pro nás platné. Můžete se obrátit na posouzení závady na znalce v oboru a se znaleckým posudkem nás znovu kontaktovat. Tuto informaci jste od nás již obdrželi 28.9.2023. Zboží je nutné reklamovat hned po projevení závady a nepoužívat poškozené dále. Výrobek byl k reklamaci poslán značně poškozený, vrypy, škrábance, odřené až na základní materiál. Povrchy pánví byly připálené. Je nutné dle návodu používat přiměřenou velikost plotny a přiměřený výkon. Z důvodu nedodržení návodu k použití byla ze strany servisu a prodejce reklamace zamítnuta. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Kamila overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: