Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Telefon Samsung S23 Ultra prestal po 6 mesicich fungovat. Neni fyzicky poskozen a je chraneny kvalitnim pouzdrem od Spiegenu. Proste umrel. Nereaguje za zadny ani nouzovy zpusob zapnuti ani na diagnostiku kabelem (pozdeji testovano autorizovanym servisem).
Telefon byl zakoupen v ramci EU(CR). Aktualne se nachazim v Texasu(USA). Po diagnostice(vadna soucastka pred zakladni deskou) mi autorizovany servis odmitl dil vymenit s tim ,ze telefon je koupen v EU a ja jsem v USA. Prestoze je telefon v zaruce!!!!
Kontaktoval jsem tedy Samsung support v CR, kde mi rekli, ze muzou opravit zarizeni, ktere je pouze na uzemi CR a dal nic. Dokonce existuje sluzba "samsung digital service request", kdyz jsem se na to ptal Samsung experta na podpore, vubec nevedel o cem je rec.
Tak nevim, v Texasu budu jeste mesic,jak dale postupovat? Asi si budu muset zakoupit nahradni telefon a Samsung pridat na seznam zakazanych latek...
Samsung S23 Ultra
Ocekaval jsem, ze nadnarodni firma jako Samsung ma reseni podobnych situacich procesne osetreno. Vypada to, ze nema. Business mobil, S23Ultra - vlajkova lod a oni se Vam ani nesnazi pomoci.
Pro srovnani, kolegovi podobne umrel iPhone 15Pro. Po diagnostice odnesl telefon do servisu, kde stejne jako me, chybu uznali a telefon MU VYMENILI ZA NOVY. Tomu rikam support sveho nejlepsiho produktu.
|
Tweet |
Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání, přičemž tato norma se vztahuje zpravidla na území České republiky.
Existují však výjimky, např. při nákupu nových aut či elektroniky, kdy spotřebiteli prodávající při nákupu sdělí adresu prodejny či poskytne seznam autorizovaných prodejen či servisů v cizím státě, se kterými má uzavřenou smlouvu o poskytování záručních oprav a na které se může spotřebitel v případě potřeby obrátit. Obvykle však stejně tato prodejna odesílá výrobek k opravě do státu, kde byl přímo zakoupen.
V tomto případě se domníváme, že společnost postupovala v souladu se zákonem.
Spotřebitel by tedy měl zboží reklamovat v České republice.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
za společnost Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o., není možné se vyjádřit k postupům zákaznické podpory v rámci jiných států.
Níže uvádíme záruční podmínky platné v České republice, pokud by měl zákazník požadavek na řešení opravy po svém návratu.
https://www.samsung.com/cz/support/warranty/
Mrzí nás komplikace spojené se zařízením, nicméně v tomto ohledu není možné ze strany společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o., jakkoli pomoci.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Protože společnost uvedla, že nemůže podat vyjádření k postupům zákaznické podpory v rámci jiných států, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebiteli zboží doporučujeme reklamovat v České republice, k čemuž mu může pomoci i odkaz od společnosti.