Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chodí mi na mobil nevyžádané sms s nabídkou půjčky od společnosti Cfig Credit. Nejdříve to bylo každý den a nyní se to ustálilo na jedné sms týdně. Vím, není to moc, ale i tak je to obtěžující. Nejhorší je, že se nejedná o sms z běžného čísla, ale o nějakou infolinku bez tel.čísla a kterou nemohu zablokovat - ze stejného zdroje mi chodí třeba upozornění na platbu povinného ručení a podobně. O žádné půjčky nemám zájem a takovéto vnucování půjček považuji za neetické, zvlášť i nebankovních lichvářských společností.
Děkuji.
S pozdravem
Vojmír Wallin
Velmi bych uvítal, kdyby mě tyto sms přestaly obtěžovat. Děkuji.
|
Tweet |
Dle dostupných informací na stránkách společnosti CFIG Credit a.s.: "V případě klientů nebo návštěvníků webu Společnosti, kteří vyplnili online kontaktní nebo poptávkový formulář a tím Společnost získala jejich e-mail a telefonní číslo, nebo se dobrovolně přihlásili k odběru newsletterů s nabídkami Společnosti, zpracovává Společnost údaje v rozsahu e-mailu a telefonního čísla za účelem zasílání informací a novinek o službách a produktech Společnosti pomocí emailových nebo SMS zpráv. V případě, že od Společnosti již nechcete tyto zprávy dostávat, máte možnost se kdykoli z jejich odběru zdarma odhlásit, a to kontaktováním na telefonní číslo 840 85 86 87 nebo na e-mailovou adresu osobniudaje@cfigcredit.cz."
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Jestliže spotřebitel stránky společnosti nenavštívil a k odebírání newsletterů se nepřihlásil, mohlo by se i jednat o agresivní obchodní praktiku dle přílohy č. 2 k Zákonu o ochraně spotřebitele. Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud prodávající opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu na dálku. V takovém případě se může spotřebitel obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci (zde: coi.cz/podatelna)
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.