Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Vážení,
vznáším tímto reklamaci zájezdu s číslem smlouvy ***, zakoupený u Vaší CK
dne 3.července 2023. Termín našeho zájezdu do destinace ŘECKO-RHODOS
/HOTEL KRIAMOS BLUE/ byl od 4.-11.srpna 2023.
Ač je v Potvrzení zájezdu speciálně uvedena rezervace na dvoulůžkový pokoj 005 s přistýlkou,
náš hotelový pokoj po příjezdu do ubytování byl v přízemí s výhledem na betonový
plot s několika stromy. U terasy v zadní části hotelu byl úchvatný pohled na špinavé oblečení a obuv řemeslíků. Venkovní posezení určené pouze pro dvě ossoby.
Pokoj byl neskutečně malý pro 3 dospělé osoby, kde přistýlka neskutečně vrzala a na dvojlůžku se s každým otočením budil spolunocležník.Nemluvě o tom, že jedno prostěradlo bylo poskytnuto a mělo stačit ženám, které se probouzeli touto ubytovací můrou.Dveře od sociálky /pokud se tomu tak dá říci/nezavíraly a držák toaletního papíru nedržel.Pokoj jsme se snažili vyměnit v recepci, ale bylo nám řečeno, že to druhý den vyřešíme.Delegátka Klára Jašková byla informována, ale její průbojnost za své klienty skončila na bodu mrazu.
Při rezervaci a objednání zájezdu nebyla nikde u CK žádná informace o poskytnutí stravy ve vedlejším komplexu, kam jsem svou maminku nutila skoro v sedmdesáti letech dojít.
Kdyby jsme toto věděli, opravdu bych tento hotel nevybrala, jelikož to měl být odpočinkový zájezd hlavně pro ní.
Ck reklamaci zamítla,že vše prosetrila,ale nedozvěděli jsme se žádné stanovisko,jen že pokoj z důvodu obsazenosti nebylo možné vyměnit,ale hotel byl poloprazdny.Cestpvka nezmiňuje ve stanovisku žádný pádný argument!
Žádám Vás tedy s odvoláním na mezinárodně uznávanou Frankfurtskou tabulku slev
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 občanského zákoníku je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat nápravu nebo slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.
Spotřebitel by případně mohl podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytla.
Jestliže byla reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.