Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.6.2015 byla zrušená objednávka na navigaci Garmin č.obj.4115310658,která byla zaplacena.Dosud nebyla částka 2896,- vrácena na můj účet a taky vázne komunikace.Pouze 19.6. mi bylo sděleno po několika mailech,že opravdu byla objednávka zrušena s tím,že nemají mé číslo účtu.Ihned jsem to sdělil,ale nic se zase neděje a komunikace žádná.Podle mého názoru je to hra o nervy a čas,protože podle obch.podmínek by částka měla být vrácena do 14 dnů a číslo účtu je součástí zaplacené objednávky,takže mi to nesedí.Dodávám,že jsem byl s obchodem doposud spokojen,takže jsem zbytečně znechucen.Myslím,že v opačném případě bych měl exekutora za dveřmi a tak se nejedná.
Okamžitá platba na můj účet jako samozřejmé splnění obch.podmínek
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy od odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud lze od smlouvy odstoupit po převzetí zboží, není zde dán důvod, aby nemohl být použit výklad a maiore ad minus a umožnit spotřebiteli odstoupení i před jeho převzetím. Tento názor potvrzuje i preambule směrnice EU o právech spotřebitelů v b. 40, která je podkladem české právní úpravy. V případě kupních smluv by lhůta pro odstoupení od smlouvy měla skončit 14 dní ode dne, kdy spotřebitel či třetí strana jiná než přepravce, která byla určena spotřebitelem, získá zboží do fyzického držení, přičemž před získáním zboží do fyzického držení by měl mít spotřebitel možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Dobrý den pane Zajíčku.
Při platbě provedené přes PayU nevidíme vaše číslo účtu (není nám při platbě poskytnuto). Kolegyně vám zasílala email dne 19.6.2015 v11:42:26 o číslo účtu, ale odpověď doposud neobdržela. Z tohoto důvodu nebyla částka vyplacena.
Děkuji za pochopení.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
Děkuji za kontakt s uvedenou společností ohledně mé pohledávky,ale odpověď,kterou obchod zaslal se nezakládá na pravdě a mohu to doložit výpisem mailů s číslem účtu,který jsem posílal 19.6. 24.6. a 26.6. přímo obchodu - p.Konvičkové.Maily byly posílány s požadavkem na přečtení,ale vyjma mailu na reklamační odd. potvrzení mailů nikdy nepřišlo.To také z důvodu nekomukace,jak jsem uváděl.Já to považuji nadále zá úmyslné zdržování,jinak si to nedovedu vysvětlit.Nadále trvám na okamžitém převodu zálohy na můj účet.
Dobrý den pane Zajíčku.
Prosím o potvrzení, že jste platbu obdržel .
Děkuji.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
společnosti czc s.r.o. jsem poslal předžalobní výzvu a problém byl okamžitě vyřešen.Peníze nán na účtě.Děkuji velmi za pokyny,jak se zachovat a asi to funguje,aspoň v mém případě.Nesouhlasím sice z důvody,které uvádí společnost,proč se to nevyřídilo ihned a v termínu obch.podmínek,ale je to v pořádku a nechci už to komentovat.Vám děkuji za spolupráci a rady.Byly OK.
Přeji hezký den!