Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
K již zaplacené jízdence jsem požádal o změnu jména což by neměl být problém, nikdy jsem neměl žádný problém s tím to dopravcem ale v daně situaci jsem dosti překvapený jaký muže být problém v změně jména( nejedna se o letenku, i při změně jména letecké společnosti přistupují mnohem vstřícnější).
Po konzultaci s operátorem, bylo me sděleno že jméno nelze změnit a není možný jízdenku stornovat.
Číslo jízdenky 2183270190
2183270190 Jízdenka
Změna jména na Mladanovych Larysa
|
Tweet |
U společnosti RegioJet a.s. je možné dle dostupných informací jízdenku na vlak či autobus stornovat nejpozději 15 minut před odjezdem.
Jízdenku na pevné datum je možné stornovat osobně na kterémkoliv prodejním místě nebo online na www.regiojet.cz. U elektronické jízdenky je možné změnu/storno jízdenky provést online, v mobilní aplikaci, či na prodejních místech dle podmínek pro storno a přerezervaci uvedených na jízdence.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti:
- na adresu: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno,
- na tel. č.: 420 222 222 221,
- na e-mail: reditel@regiojet.cz.
Stížnost je možné podat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.