Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#70815Pokus o smír, před oznámením o trestném činu krádeže

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2023, před rokem

Mgr. Milan Sikora

Znění stížnosti

Dobrý den vážení,
6.10.2023 kolem 15 hodiny v prodejně Supermarket Frýdek Místek (na paragonu není další informace) jsem si chtěl koupit dané množství zboží "datovou sim s 20+20 GB" za vystavenou cenu zboží bez časového omezení 249 kč. Požádal jsem o paní vedoucí.
Ta přišla viděla cenu 249kč, pak se omluvila a přišla s vytištěnou cenou 299 kč, že si můžu koupit dané zboží za cenu 299 kč.
Na dotaz, jestli mi prodají vystavené zboží s uvedenou cenou 249kč, kde u ceny nebylo časové omezeni, mi paní vedouci odpověděla "NE v žádném případě", poděkoval jsem za informaci a nečekal jsem ponižování.
Byl jsem v obchodě ponižován, nevhodně označován atd.
Ptám se proč jsem byl značně nevhodně ponižován a nebylo mi prodáno dané množství zboží nacházející se vystavené v prodejně, když jsem si chtěl koupit vystavené zboží s cenou bez časového omezení.
O zboží budu usilovat i nadále, v požadovaném množství pro mé soukromé účely.
Ptám se jestli jste ochotni bez prodlení mi zboží prodat za vystavenou cenu, nebo se mám obrátit na soud.
Jsem ochoten upustit od řešení pokud v brzké době mi odpovíte pozitivně na koupi zboží- To kolik lidí jste okradli a to značné ponižování, mimo jiné ponižování mého vysokoškolského vzdělání a označování mně za pobudu.
Bohužel se nemůžu smířit s dalším působením paní vedoucí ve vaši ,prodejně a proto bych chtěl vědět, jak bude potrestána, nebo schvalujete její postup?
Mgr. Milan Sikora


Produkt

datová sim karta 20+20GB s uvedenou cenou na prodejně 249kč. (21 kusů pro soukromé účely)


Požadované řešení

Bohužel jsem byl nucen si koupit datovku za dobrou cenu, ale na jeden rok.
Proto žádám o koupi pouze 12 kusů této datové sim karty vámi nabízenou v Frýdku Místku za uvedenou cenu bez časového omezení.
Také nabídněte co s datovkou, kterou jsem byl nucen si pořídit za dobrou cenu, bohužel na rok, při rychlém jednání jsem schopen zrušit smlouvu ale jen do 14 dnů od včerejška.
Děkuji za pochopení a oznámení jak jste se zcela svobodně rozhodli. Protože i já pak se chci zcela osobně a po právu bránit a požadovat trochu jiné řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 15:15, před rokem

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Jestliže se nejednalo o zboží v akci, uplatní se pravidlo, že si spotřebitel kupuje zboží pro osobní potřebu. Společnost si zároveň může určit maximální množství zakoupených výrobků stejného druhu na osobu a den.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. na e-mail: info@itesco.cz.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 15:54, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.