Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70817Neinformovanost a prodej jízdenky do vlaku, když je náhradní doprava bus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2023, před rokem

Tereza Čmielová

Znění stížnosti

Koupila jsem si jízdenku na vlak z Brna směr Ostrava přes internet, žádné upozornění přes mail nic a dojdu na nádraží a náhradní doprava busem bez jakéhokoli upozornění. Náhradní doprava už trvá více dnů, tak netuším proč prodáváte jízdenky označené místem a servisem a neupozorníte na změnu. Mám jen jednu nohu a běhat s ní tam a zpátky po vlakovém nádraží od autobusu a zpátky je na nic. Příště dejte upozornění i svým zaměstnancům, sami neví kam lidi směřovat . Pán který chtěl jet taky , jinak vozíčkář autobus nezvládl a nikam nejel


Požadované řešení

Při změnách aspoň poslat SMS nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 15:30, před rokem

Spotřebitel by měl být řádně a včas informován o možné výluce na trase, na kterou si zakoupil jízdní doklad. V tomto případě se domníváme, že společnost měla o výluce spotřebitele informovat prostřednictvím e-mailu, jelikož si spotřebitel zakoupil jízdní doklad přes internet.

Informace o výlukách zveřejňuje společnost RegioJet a.s. i na webové adrese: https://regiojet.cz/aktuality-z-provozu/aktualne-na-tratich-a-silnicich.

Stížnost je možné podat i prostřednictvím formuláře zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 20:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.