Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes 23.6.2015 jsem v obci Třebívlice v 15.40 hod. doběhl na pobočku české pošty.Musel jsem nutně poslat balík,ale k mému překvapení byla pošta zavřená,ačkoli má otevírací dobu do 16.00 hod.Mě osobně ,,vytočilo'' nejvíc to že NIKDE nebyl ani lístek třeba s oznámením pošta dnes zavírá dříve apod. Nikde nic,jen zamčeno,tma.Zajímalo by mě proč se tak stalo.Copak je tohle normální? Zrovna zde,na vesnici,kde spousta lidí dojíždí do větších měst,spoléhají že dorazí domů z práce,zabalí balík,k v klidu dojdou na poštu a ouha-POŠTA MÁ ZAVŘENO.....
Zavřeno v 15.40hod,ačkoliv má pošta otevírací dobu do 16.00hod.
Stačilo by pár dnů předem vyvěsit cedulku s upozorněním,že dne toho a toh bude pošta otevřena JEN DO xx.xx.hod....Velice jednoduché....
|
Tweet |
Podle § 434 občanského zákoníku dá-li podnikatel veřejnosti najevo, ve kterém místě podniká, umožní veřejnosti vstupovat s ním v tomto místě do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce). Jednání podnikatele mimo právní styk se řídí pravidly slušnosti a není možné je řešit právní cestou. Vzniklé problémy je možné řešit pouze přímo s podnikatelem prostřednictvím stížnosti na pochybení zaměstnance podniku,jehož jednání je přičitatelné podnikateli. U vchodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby podniku, musí být uvedena informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.