Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dneska jsem byla nakoupit v prodejně Lidl v Trhových Svinech. Měla jsem aktivovaný kupón na vody Saguaro. V nákupním vozíku jsem měla 12 lahví vody s příchutí lesní plody a 18 lahví vody s příchutí pomeranče. Pokladní mi omylem namarkovala místo 18 lahví vody,18 bagetek. Ještě v prodejně jsem to zjistila, paní pokladní mi peníze vrátila. Bohužel jsem si už na kupón nemohla zakoupit oněch 18 vod, jelikož kupón byl již uplatněn. Nejde o těch 18 Kč, ale o princip.
Jde mi pouze o to, že Lidl má takto nastavená pravidla. I pokladní je pouze člověk a zmýlit se může.
Několikrát se mi stalo, že los byl výherní, ale ihned zmizel, aniž by se výhra zobrazila mezi kupóny.
|
Tweet |
Spotřebitel má v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.
Jestliže spotřebitel nemohl kupón využít z důvodu chyby na straně společnosti, mělo by mu být umožněno kupón využít při dalším nákupu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Bicanová. Mrzí nás, že při uplatnění kupónu nastaly komplikace a sleva Vám nemohla být uplatněna. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách či telefonicky, kde se Vám rádi budeme věnovat. S pozdravem tým Lidl
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: V podstatě nešlo o nic, pouze o princip.