Společnost


CELMAR MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#7083Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2015, před 10 lety

Jarmila Rubešová

Znění stížnosti

Přeji hezký den. Chtěla bych využít Vašich služeb ohledně reklamace na SLENLUX JEGGINS. V televizi jsem viděla upoutávku na tyto úžasné kalhoty, které jsou určeny pro všechny velikosti, tedy i pro boubelky. Operátorce jsem sdělila, že potřebuji velikost 52 (XL-XXL),bylo mně sděleno, že mají velikost XXL-XXXL. Tak jsem si je objednala. Bohužel manžel mi je dal až na mé narozeniny a tak jsem nestihla 14 denní lhůtu na vrácení. Když jsem totiž balíček rozbalila, tak jsem zjistila, že velikost odpovídá "S". Ihned jsem kalhoty vrátila a poprosila jsem o navrácení peněz. Svou žádost jsem vysvětlila, tím že jsem balíček hned neotevřela, protože to měl být dárek. Po týdnu se mi ozvala pracovnice firmy a řekla mi, že reklamace nemůže být uznaná z důvodu nedodržení 14denní lhůty. Teprve od ní jsem se dozvěděla, že u nich velikost XXXL odpovídá velikosti 75 cm v pase. Řekla jsem jí, že kdybych byla informována operátorkou, tak bych si tyto kalhoty nemohla nikdy koupit. Včera mi byly kalhoty vráceny s reklamačním protokolem, který není ani podepsaný, ani není uvedeno jméno, kdo reklamaci vyřizoval, takže nevím na koho se mám obrátit, abych toto mohla zkusit ještě řešit. Dost často si nakupuji oblečení ze zásilkových obchodu, ale ještě se mi nestalo aby mi nebyla uznána reklamace, pokud je mi zaslána jiná velikost než jsem požadovala. Byla bych ráda kdyby se i ostatní zákaznice dozvěděli o této praktice a nenechaly se nachytat stejně jako já. Je vidět, že firmě nejde o zákazníka, ale o prodej zboží za každou cenu.


Produkt

SLENLUX JEGGINS


Požadované řešení

Protože reklama v televizi je zavádějící a operátorka neinformovala o skutečné velikosti kalhot, chtěla bych vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 13:52, před 10 lety

Při posuzování, zda byla splněna jakost zboží, je třeba vycházet také z toho, co lze při objednání určité velikosti oděvu rozumně očekávat. Je-li v objednávce uvedena velikost dle standardizované klasifikace, lze se zde dovolávat obecného výkladu takového označení. Vzhledem k tomu, že dosud neexistuje právní norma, která by stanovila požadavky pro označování velikostí, mohou se parametry jednotlivých velikostí mezi výrobci do jisté míry lišit. Nemělo by však dojít k situaci, kdy kupující obdrží zcela nepřiměřeně odlišnou velikost oděvu ve srovnání se stejně označeným zbožím jiných výrobců.

Výjimku by mohla představovat situace, kdy by prodávající kupujícího předem upozornil na fakt, že jím uváděné tabulky velikostí se zásadně liší od standardní klasifikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2015 16:39, před 9 lety

Velikost XXL-XXXL odpovídá u daného zboží velikosti 50-52. Na tuto skutečnost byla p. Rubešova při objednávce upozorněna. 75 cm je rozměr pasu v nenataženém stavu. Nárok na vrácení zboží nebyl uznán z důvodu nedodržení 14denní lhůty na odstoupení od smlouvy. Jelikož ale není v našem zájmu jakékoliv poškození zákazníka, bylo žádosti p. Rubešové vyhověno a dne 15.7. peníze vráceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2015 07:35, před 9 lety


Jarmila Rubešová

Reklamace byla uznána a peníze vráceny. Moc bych Vám chtěla poděkovat, protože nebýt Vás, tak by mi firma CELMAR MEDIA reklamaci neuznala. Jsem moc ráda, že existuje někdo, kdo se nás, zákazníků, zastane. Protože kdyby si firma opravdu vážila svých zákazníků, tak by mi mohla reklamaci uznat a nevracela by mi, pro mě, nepoužitelné kalhoty zpět. Firma se mi neozvala, takže teď nevím co s vráceným zbožím mám dělat. Ještě jednou moc a moc děkuji. Rubešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2015 08:22, před 9 lety


Jarmila Rubešová

Hodnocení: