Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7083411:34 chlap nám lhal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2023, před rokem

Justina Michalíková

Znění stížnosti

Dobrý den , v 11:34 jsme chtěli jízdenky ale měli jsme zakoupené jenom místenky chlap nám tvrdil že údajně není místo z Prahy hl. nádraží směr do Ostravy a chtěl po nás hotovost jenže kartou ve vlaku se dá také platit takže jsme si museli jít koupit jízdenky a čekali jsme delší dobu na další vlak , jsem naštvaná protože nám lhal že není místo ale místo určitě bylo jen nás chtěl okrást o peníze.


Produkt

RJ1007 , Chlap , číslo vagonu 2


Požadované řešení

Řešení příště prosím nalhat lidem o tom že místo které jsem si místenkou obsadila není volné a že kartou se nedá zaplatit , opravdu nezdvořilé chování !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2023 14:56, před rokem

Místenka není jízdním dokladem, ale pouze rezervací místa ve vlaku. Dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. platí následující: "Přepravní smlouva je uzavřena, jestliže cestující využije své právo k přepravě z jízdního dokladu tím, že nastoupí do vlaku s platným jízdním dokladem a požadovanou přepravu začne realizovat. Přepravní smlouva je též uzavřena, umožní-li RJ cestujícímu, aby nastoupil do vlaku bez jízdenky a jízdné zaplatil bezodkladně po nástupu do vlaku."

Dále je zde upraveno, že "dopravce se zavazuje při rezervaci jízdenky uspokojit co nejlépe požadavek cestujícího v rámci disponibility volných míst ve vlacích kategorie R v rámci tarifních tříd Business (1. tř.), Standard (2.tř.) a Low cost (2. tř.) a ve vlacích kategorie RJ v rámci tarifních tříd Low cost (2. tř.), Standard (2. tř.), Relax (2. tř.) a Business (1. tř.)."

Z výše uvedeného se domníváme, že cestující neměl být odmítnut ze strany společnosti z důvodu kapacity vlaku, jelikož měl zakoupenou, dle popisu stížnosti, do tohoto vlaku místenku, přičemž jízdenku si následně mohl zakoupit přímo u průvodčího ve vlaku bezodkladně po nástupu do vlaku.

V případě jakékoliv platby ze strany cestujícího by cestující měl mít připravenou přiměřenou hotovost s ohledem na cenu zboží nebo služby. Jednání zaměstnance, který odmítl prodat své zboží či poskytnout službu z důvodu platby vyšší bankovkou, či platební kartou, nebo odmítl rozměnit, není nikterak ze zákona sankcionováno.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti:
- na adresu: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno,
- na tel. č.: 420 222 222 221,
- na e-mail: reditel@regiojet.cz,
- či prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 20:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.