Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
19.4.2015 jsme koupili auto v aaa auto Brno auto velmi se nam libilo sjednali jsme uver v aaa.auto a vuz jsme si odvezli s tim ze nam poslou papiry na evidenci vozidla a my jim je s plnou moci posleme zpet,21.4.2015 jsme zrusili uver a uverove spolecnosti jsme obratem poslali dluznou castku di aaa.auto jsme poslali papiry na prevod auta i s potvrzenim ukonceni uveru a manzel mel byt napsany jako majitel ,ale pohuzel v t.p. je napsana majtel uver.spol a manzel jako uzivatel obratem jsme volali do aaa.auto volal nam pan ,ze mame dojed osobne s veskeryma papirama doBrna ze je to jejich pochybeni sli jsme znovu na evidenci do Brna to mame 50 km 2.6.2015 jsme podali reklamaci a zas se nic nedeje technicky prukaz stale nemame a cekame dneska jsme volali do aaa.auto 2x bylo nam slibeno ze do 17hod nekdo zavola je 19hod.a stale nic auto stalo 200000,-a muze ted jenom stat v garazi pochybit muze kazdy jsme jenom lidi ,ale nekterym dela velky problem omluvit se a dat vse do poradku uz nevime kam se mame obratit aby doslo vse ke zdarnemu konci cetli jsme ze tam muze byt pokuta az 50000,-snad nam pomuzete vy
prepsani do technickeho prukazu spravneho majtele a kompenzaci za nervy a cekani.
|
Tweet |
Bylo-li prodávajícímu uděleno zástupčí oprávnění za účelem přeregistrace vozidla, odpovídá prodávající za řádné splnění pokynů zmocnitele. Na společnosti lze tak požadovat náhradu škody vzniklé nesplněním smluvní povinnosti.
Dobrý den, jak jsem byl informován, jednáte s kolegou v Brně - přepis je již zařízen a nyní se řeší proplacení poplatku. Děkuji, Vojtěch Toráč
Žádáme spotřebitele o vyjádření, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
byla nám poslána částka 1400,- na učet tak se dá říct ,že je to uzavřeno ,ale řekli nám že reklamace nebyla uznána a je to jejich dobrá vule ,že nám něco dali je to velké zklamání jsme jenom lidi a každý je omylný ,ale omluvu čekat to by jsme asi čekali moc
Vážený pane Bravenče,
máte pravdu, jsme jenom lidi. Přijměte prosím alespoň takto dodatečně naši omluvu. Mrzí nás, že jste měl takovéto dodatečné starosti. Vojtěch Toráč
Pokud spotřebitel již nemá nic, co by doplnil, žádáme jej, aby případ ohodnotil a stížnost následně uzavřel.
Spotřebitel nevyužil možnosti případ doplnit, stížnost tedy uzavíráme.