Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Po kontrole výpisu z účtu, jsem zjistila, že mám 2x strženo platby, které jsem nikdy nezadávala a nepotvrzovala.
1. 22.5.2023 na č.účtu 2600285563/2010 vs706998200 částka 1495,-kč
2. 24.9.2023 na č.účtu 2600285563/2010 vs812810543 částka 1607,-kč
Po zadání č.účtu na internet, jsem zjistila, že nejsem jediná.
platby zadané jako odchozí úhrada okamžitá iniciovaná
Vrácení obou částek.
|
Tweet |
Jestliže společnost obdržela finanční prostředky bez právního důvodu, je povinna je navrátit. V tomto případě by se tak mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Doporučujeme se se vzniklou situací obrátit na podporu společnosti ComGate Payments, a.s.:
- e-mail: podpora@comgate.cz;
- tel.: 228 224 267.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu pro detailnější informace – e-mail: podpora@comgate.cz; tel.: 228 224 267. Budou schopni dohledat platby a pomohou s vyřešením problému. S pozdravem, Tereza, Comgate.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.