Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes na teto lince mi arogantni řidič uctoval cestu za vnuka 4,5roku a hadal se že je mu vic jak 6let,na kartičce pojistence neni fotka,byla to linka642300/109 trutnov nachod ve 12,o5hod. Řidič 5497 mi nauctoval 36kc za malého kluka
Proč takovehle lidi zaměstnáváte,?
Jsem důchodkyně a proto na to musim doplacet?byla bych rada kdyby mi to bylo možné vrátit,karticku pojištěnce, mohu doložit
Děkuji za vyřízení Haničáková
Muj email ***
Chtěla bych vrátit 36 Kč které jsem neoprávněně platila
|
Tweet |
Pokud byla spotřebiteli naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Přepravní podmínky společnosti CDS s.r.o. Náchod se nám nepodařilo dohledat, jelikož jsou na stránkách společnosti nedostupné. Dle však dostupných informací u většiny dopravců není ani vyžadováno prokázání věku dítěte do 6 let. Jestliže tedy společnost nenabízí přímo kartičky/průkazky pro děti do 6 let věku, kterými by se mohly tyto děti prokazovat (jako je tomu např. u dětí od 6 let věku, které se prokazují žákovskou průkazkou), jeví se nám jednání zaměstnance a požadování prokázání věku u těchto dětí za nepřiměřené.
Z výše uvedeného vyplývá, s ohledem na to, že společnost nenabízí možnou průkazku/kartičku s fotografií pro děti do 6 let věku, k prokázání věku v tomto případě postačí dle našeho názoru i kartička pojištěnce.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti CDS s.r.o. Náchod. Kontakty nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.cdsnachod.cz/pravidelnaautobusovadoprava.html.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.