Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Akce na kolekci Perla a kávovar Sencor která měla mít trvání od 20.9.2023 - 31.10.2023.
Nasbíral jsem si body a 7.9.2023 jsem jezdil po albertech aby mi tam řekli že akce sice probíhá ale oni ten produkt už nemají a nevědí jestli ještě budou mít.
Tak jsem zavolal na infolinku a zeptal jsem se jestli by mi mohli poradit ve kterém Albertu se dá ještě sehnat. Paní se podívá do systému a zjistila že v žádném Albertu už toto zboží není. Hned na to dostal informaci že zboží se vyprodalo a že už ani nebude.
Přijde Ne opravdu smutné když 7. října dojde zboží které má akci až do 31. Října. Důležité je že tomu dělají velkou reklamu aby ve finále řekli lidem že to už bohužel nemají i když je ještě měsíc do konce. A co jsem zjistil od paní, tak bylo to že ten závoz byl jenom jeden a už jich víc nebude. Příště bych ocenil když něčemu budete dělat reklamu, tak aby to bylo něco co už nebudete po prvním týdnu mít ale pojede to aspoň tři týdny.
Sencor ses 7220BK
Jako řešení bych bral aby se akce pokryla víc než na týden. Protože když máte po týdnu vyprodáno a zjistíte to že žádný závozuž nebudou protože byl jeden jedinej, tak to dost zkazí jméno. Některým lidem totiž taky trvá sesbírat ty body. Za mě tedy velké zklamání.
|
Tweet |
V pravidlech marketingové akce "Kolekce Perla" si organizátor vyhradil právo během konání této akce změnit pravidla akce nebo akci omezit, odložit, přerušit nebo zcela zrušit, a to bez udání důvodu. Takové rozhodnutí je účinné ode dne jeho uveřejnění na internetových stránkách www.albert.cz/kolekceperla. V takovém případě nemají účastníci akce nárok na náhradu škody nebo náhradu jakýchkoliv nákladů.
Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://u-nas.albert.cz/kontakt-prodejny.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.