Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,platím (jako důchodkyně )velkou částku za vaše služby.Založila jsem si kvůli odměně 300Kč,účet u Air bank. Protože jsem měla zaplatit skoro 2400Kč,zaplatila jsem,když jsem mohla.A napsali jste,že kvůli pozdnímu zaplacení mi nebude odměna vyplacena.To snad ani není možné, takovýto přístup.Proto budu chtít Vaše služby vypovědět. Není to první nespokojenost s Vámi.
S pozdravem Svobodová
Odměna od Air bank
Požaduji odměnu .Vše platím včas a žádné pochybení z mé strany nepřipouštím.
|
Tweet |
Odměnu ve výši 300 Kč je možné získat dle dostupných informací (zde: https://www.o2.cz/osobni/spolecna-nabidka-s-airbank) za splnění následujících podmínek:
- musí se jednat o platbu u O2 Czech Republic a.s. měsíční, a to ve výši min. 600 Kč za mobilní tarif, internet na doma nebo O2 TV (platby třetích stran, digitální obsah nebo splátky zařízení placené ve vyúčtování se nezapočítávají);
- spotřebitel musí mít účet u Air Bank, ze kterého platí vyúčtování u O2, přičemž ve stejném měsíci, kdy platí vyúčtování, mu musí dojít na tento účet alespoň 10 000 korun (za příchozí se nepovažuje platba mezi vlastními účty vedenými v Air Bank);
- spotřebitel si taktéž musí aktivovat nabídku přímo v O2 Radostech, popř. si ji zapnout v aplikaci My Air nebo v internetovém bankovnictví;
- je také potřeba, aby spotřebitel včas plnil závazky vůči Air Bank i O2.
Jestliže spotřebitel splnil výše uvedené podmínky, měla by mu být odměna přiznána. V opačném případě je vhodné uplatnit reklamaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Svobodová, platba za O2 služby musí proběhnout v daném měsíci, za který odměnu vyplácíme, i když se nemusí jednat o platbu za vyúčtování vystavené v tom kterém měsíci. Ve většině případů jde o platbu vyúčtování vystavené v předcházejícím měsíci. Pokud jste tedy platbu zaplatila až v měsíci následujícím po vystavení faktury, získáte odměnu až v dalším měsíci. Pro více informací nás prosím kontaktujte prostřednictví emailové adresy info@o2guru.cz, uveďte své telefonní číslo a datum narození pro ověření a podíváme se na to. S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.