Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#70860Nepřiznaná odměna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2023, před rokem

Dana Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den,platím (jako důchodkyně )velkou částku za vaše služby.Založila jsem si kvůli odměně 300Kč,účet u Air bank. Protože jsem měla zaplatit skoro 2400Kč,zaplatila jsem,když jsem mohla.A napsali jste,že kvůli pozdnímu zaplacení mi nebude odměna vyplacena.To snad ani není možné, takovýto přístup.Proto budu chtít Vaše služby vypovědět. Není to první nespokojenost s Vámi.
S pozdravem Svobodová


Produkt

Odměna od Air bank


Požadované řešení

Požaduji odměnu .Vše platím včas a žádné pochybení z mé strany nepřipouštím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2023 16:51, před rokem

Odměnu ve výši 300 Kč je možné získat dle dostupných informací (zde: https://www.o2.cz/osobni/spolecna-nabidka-s-airbank) za splnění následujících podmínek:
- musí se jednat o platbu u O2 Czech Republic a.s. měsíční, a to ve výši min. 600 Kč za mobilní tarif, internet na doma nebo O2 TV (platby třetích stran, digitální obsah nebo splátky zařízení placené ve vyúčtování se nezapočítávají);
- spotřebitel musí mít účet u Air Bank, ze kterého platí vyúčtování u O2, přičemž ve stejném měsíci, kdy platí vyúčtování, mu musí dojít na tento účet alespoň 10 000 korun (za příchozí se nepovažuje platba mezi vlastními účty vedenými v Air Bank);
- spotřebitel si taktéž musí aktivovat nabídku přímo v O2 Radostech, popř. si ji zapnout v aplikaci My Air nebo v internetovém bankovnictví;
- je také potřeba, aby spotřebitel včas plnil závazky vůči Air Bank i O2.

Jestliže spotřebitel splnil výše uvedené podmínky, měla by mu být odměna přiznána. V opačném případě je vhodné uplatnit reklamaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2023 08:45, před rokem

Dobrý den paní Svobodová, platba za O2 služby musí proběhnout v daném měsíci, za který odměnu vyplácíme, i když se nemusí jednat o platbu za vyúčtování vystavené v tom kterém měsíci. Ve většině případů jde o platbu vyúčtování vystavené v předcházejícím měsíci. Pokud jste tedy platbu zaplatila až v měsíci následujícím po vystavení faktury, získáte odměnu až v dalším měsíci. Pro více informací nás prosím kontaktujte prostřednictví emailové adresy info@o2guru.cz, uveďte své telefonní číslo a datum narození pro ověření a podíváme se na to. S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2023 19:26, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2023 21:15, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.