Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Poukazují na nekalé a nekorektni praktiky při sjednávání úvěru na auto u aaa auto olomouc 07.10.23.Vybrali jsme si škodu oktavia v ceně 175 tis.s akontaci 8 tis.Po nekolika hodinovém čekání nam byla předložena jedina nabídka s měsíční splátkou 5450 kc na 60 měsíců.celkove by jsme zaplatili za auto 335 tis.Bylo nam řečeno že je to jediná nabídka a úrokové sazby se v tuto chvíli tak pohybují.jak se ukázalo za pár minut kdy jsme znechucení odešli byla to lež, volala nam jiná zaměstnankyně aaa auto a nabídla nam o skoro 2000tis menší splátku. Což by v konečnému důsledků bylo o 120 tis méně při doplacení vozu.Mela to být rodina udalost koupi vozu zatim co jsme s hořkosti odešli
Byl bych rád jen za korektní jednání a důstojně chování k zákazníkovi, ne se ho snažit co nejvice obrat.
|
Tweet |
Pokud prodávající tvrdil, že nabídka úvěru je jedinou nabídkou, ačkoliv tomu tak ve skutečnosti nebylo, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti AURES Holdings a.s., může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (zde: coi.cz/podatelna).
Pokud by ke koupi vozidla společně se sjednáním úvěru došlo, mohlo by se jednat i o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Pašasi,
prosím o doplnění SPZ vozu, o který se jedná. I když jste vůz nezakoupili, ráda bych celou věc prověřila.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele, aby poskytl společnosti potřebné údaje k prověření celé situace. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít.
Paní Mikova,zda se mi to až komické, že bych si opisoval spz auta nebo si jí po takové době pamatoval.Nicmene se jednalo o jediny vůz Škoda Octavia 3 ,2tdi combi ve stříbrné barvě s cenou 175 tis. co pobočka v olomouci prodávala a jistě víte na který vůz jsme si sjednavali úvěr tudíž pokud by jste měla sebemenší zájem záležitost prověřit,nežadala by jste údaje které nejsou pro vás problém zjistit.
Děkujeme spotřebiteli za uvedené informace.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla informovat o výsledku dohledávání vozu a ověření situace.
Vážený pane Pašasi,
vzhledem k tomu, že jste vůz nekoupil (a ani neuvedl, na které pobočce jste byl), skutečně nemám podle čeho věc prověřit. Nadto jde o starší záležitost. Prosím vezměte v úvahu, že denně obsloužíme stovky zákazníků.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. S ohledem na výše uvedené však stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.