Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
Dnes, to je 9.10.2023, v 15:45hod. jsem byla na nákupu v Kauflandu v Třinci za Tratí. Na místo chleba prázdné regály, úsek ovoce zelenina shnilé hroznové víno, a mohla bych pokračovat. Není to první krát. Na úseku pečiva když jsem se zeptala mi bylo řečeno, že pečivo nemají nikde... zajela jsem si tedy do Alberta a tam měli chleba kolik jen chcete.
Byla bych moc ráda, kdyby se tyto služby na úseku ovoce zelenina zlepšily a to samé očekávám od úseku pečiva.
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Zaměstnanci společnosti by měli mít mimo jiné také za úkol kontrolovat kvalitu potravin během směny. Jestliže spotřebitel nalezl v obchodě zeleninu či ovoce shnilé, je vhodné se obrátit přímo na vedoucího prodejny, který by měl zjednat nápravu.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin (https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx).
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.