Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#70876Prázdné regály a shnilé ovoce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2023, před rokem

Lucie Wolasová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes, to je 9.10.2023, v 15:45hod. jsem byla na nákupu v Kauflandu v Třinci za Tratí. Na místo chleba prázdné regály, úsek ovoce zelenina shnilé hroznové víno, a mohla bych pokračovat. Není to první krát. Na úseku pečiva když jsem se zeptala mi bylo řečeno, že pečivo nemají nikde... zajela jsem si tedy do Alberta a tam měli chleba kolik jen chcete.


Požadované řešení

Byla bych moc ráda, kdyby se tyto služby na úseku ovoce zelenina zlepšily a to samé očekávám od úseku pečiva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2023 11:09, před rokem

Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Zaměstnanci společnosti by měli mít mimo jiné také za úkol kontrolovat kvalitu potravin během směny. Jestliže spotřebitel nalezl v obchodě zeleninu či ovoce shnilé, je vhodné se obrátit přímo na vedoucího prodejny, který by měl zjednat nápravu.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin (https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2023 15:51, před rokem

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2023 09:59, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2023 14:26, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.