Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#7088Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2015, před 10 lety

Hana Benešová

Znění stížnosti

Před půl rokem jsem si zakoupila nový telefon Samsung S5mini. Po půl roce začal vadně fungovat: samovolná změna intenzity displeje ,přestal přijímat a vysílat hovory i textové zprávy a nepřídvídatelně začala fungovat i baterie. Telefon jsem zanesla k reklamaci do prodejny Samsung Chodov. Byla uznána pouze vada displaye. Při opravě mi servis rozbil ochranné sklíčko bez náhrady, ke které nemám dovolání, protože to dle jejich vyjádření není standardní součást přístroje a tudíž za něj neručí.
Po opravě začal přístroj opět vykazovat stejné poruchy až nakonec přestal na cokoliv reagovat a na displayi se objevil pouze nápis Samsung bez možnosti ho standardně restartovat. Až na prodejně, kam jsem ho v tomto stavu přinesla k další reklamaci, začal fungovat až po vyndání a opětovném nandání baterie. Tato reklamace nebyla uznána s tím, že žalované vady se během testování neprojevily.
Telefon jsem odnesla do druhého servisu Samsung v Ječné ulici. Zde ho přijal technik, velmi mile a ochotně. Ovšem popisované vady vč. neustále se vracejícího systémového varování ať si zkontroluju kryt telefonu se v servisu opět během testování neprojevily.
Po dvou dnech používání telefonu S5mini, vydaného servisem jako bezproblémový, opět display mění intenzitu a občas nelze přijmout hovor načež se telefon samovolně restartuje. Na zákaznické lince mi sdělili, že telefon můžou poškozovat stažené aplikace (tzv. třetí strany). Používám pouze messenger a FB, abych mohla být ve spojení s přáteli. Není pro mě dostačující dle rady operátora Samsung tuto aplikaci zaměnit za jinou službu.
Lidově řečeno, připadám si jako blázen, že mě můj telefon neustále obtěžuje vadami, které se během testování v servisu Samsung neprojevují. V takovém případě nemám dovolání. Může být takových případů více či mám takovou smůlu?
Výsledek je každopádně jediný: Koupím si nový telefon od jiné značky, protože tímto jsem velmi zklamaná, a budu doufat, že tentokrát se mi poštěstí více.


Produkt

S 5 mini, model SM-G800F, FCC ID A3LSMG800F, IMEI 352960/06/212905/0


Požadované řešení

V případě, že se reklamované vady během testování v servisu neprojevují, ale při mém používání telefonu přesto ano. Mám vůbec nějakou možnost toto vyřešit uznáním vady výrobcem?

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 15:45, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Co se týká poškození věci v reklamačním řízení, ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem ke zjevné povaze poškození bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné vytknout ihned při převzetí, aby prodávající nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 11:02, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.