Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dnes jsem si objednala Twister na isic a v každé tortille jeden maly strips a skoro žádná zelenenia 70% obsahovala jen tortila tohle mě opravdu mezi jako student si nemůžu dovolit utrácet vinice peněz a když dostanu tohle to mě opravdu mrzi…
Twister- Zlín
Moc rada bych dostala nějakou slevu napr na další nakup rada si zajdu na Twister na isic nebo na kure ale tohle se mi stalo už po několikáté ze v Twister byl jen jeden menší strips a skoro žádná zelenina
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.