Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7089Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2015, před 10 lety

Josef Szőllősi

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám dotaz ohledně mého telefonu. Reklamoval jsem telefon s 3 stejnou závadou ve Vodafonu. Reklamace byla uznaná a telefon opraven. Z důvodu toho, že se jednalo o 3 stejnou závadu, chtěl jsem vrátit peníze a to podotýkám, že se k tomu přidali ještě 2 další závady. Na prodejně mi zaměstnanec řekl, že z důvodu nezaškrtnutí posouzení servisem na reklamačním protokolu mi nemohou peníze vrátit. V jejich reklamačním řádu se o žádných pravidlech o zaškrtávání opravenek nepíše, proto se řídím
reklamačním řádem, kde mám nárok na vrácení peněz či výměnu mobilního telefonu a myslím si že je to i podle zákona v ČR. Při zadávání reklamace na prodejně jsem společně s manželkou upozornil na opakující se vadu a zaměstnanec prodejny mi tvrdil, že se telefon zašle na opravu a až se vrátí budou mi po prokázání stejné závady vráceny peníze. Já nemůžu zodpovídat za chybu jejich zaměstnance, který na reklamačním protokolu něco nezaškrtl. Můžete mi nějak pomoct.
Děkuji
S pozdravem
Josef Szöllösi


Produkt

čísla reklamačních protokolů jsou: FF2=1306=0013, FF2-1402-00007, FF2-1504-00010, FF2-1505-408 . HTC Desire X- IMEI telefonu je 355803051994877.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 16:29, před 10 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. Požadavek na odstoupení od kupní smlouvy v případě uznání reklamace je však nutné uvést již v reklamačním protokolu.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2015 15:01, před 10 lety

Hezký den, pane Szöllösi,

vaši reklamaci již řešili kolegové z Reklamačního oddělení a naposledy vám odpovídali 24. června 2015. Jejich vyjádření je oficiálním stanoviskem Vodafonu, proto vám nemohu poskytnout jiné informace.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2015 13:39, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme ho o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2015 20:41, před 9 lety


Josef Szőllősi

Dobrý den,
omlouvám se, že jsem do dnes neodpověděl, ale byl jsem pracovně vytížen.
Telefon jsem si vyzvedl, protože si myslím, že jako spotřebitel mám stejně smůlu, i když si myslím, že jsem v právu a společnost Vodafone by má částka za telefon při jejich zisku určitě nezatížila. Telefon začíná občas zlobit, takže předpokládám, že si již brzy budu muset koupit jiný. Doposud se mi nikdo 100% nevyjádřil jestli jsem v právu, nebo ne! Určitě s výsledkem reklamace nesouhlasím.
Děkuji

S pozdravem

Josef Szőllősi

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2015 10:43, před 9 lety

Byla-li reklamace pro stejnou vadu zboží 3x uznána jako oprávněná, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy v souladu s čl. VI. odst. 1 reklamačního řádu společnosti Vodafone ve spojení s § 2169 občanského zákoníku.

Jako důkaz o tom, že reklamace byly oprávněné, by měl posloužit servisní list. Podle čl. II. odst. 10 reklamačního řádu společnosti Vodafone se za servisní list považuje doklad vystavený autorizovaným servisem Vodafonu v němž je uveden výsledek posouzení reklamace ze strany servisu a případně též popis vady zboží a provedené opravy. Podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele má osoba určená k provedení opravy (autorizovaný servis) povinnost vydat spotřebiteli potvrzení o způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Autorizovaný servis je tedy i ze zákona povinen vydat spotřebiteli servisní list. Pokud tak neučiní, hrozí mu pokuta za správní delikt až do výše 3 000 000,- Kč.

V případě, že má spotřebitel servisní listy potvrzující oprávněnost reklamace, může u společnosti uplatnit právo na odstoupení od smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2016 16:47, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 09:00, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.