Společnost


Prepaid Solutions a.s.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70917Karta nefunkční

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2023, před rokem

Josef Perger

Znění stížnosti

Dobrý den od 2.10.2023 byla mi zaslána zpráva emailem že odstranění závad mají do druhého dne a pak mi tam přišli peníze a nemohu je vybrat a ani provést protože karta nefunkční psal jsem několik emailu a do dnes žádná odpověď nebylo by lepší podat trestní oznámení na Policii jinak peníze a kartu opět do provozu neuvidíme a myslím že je nás více hezky den


Požadované řešení

Vrátit všechny peníze a to urychleně nebo co nejrychleji sprovoznit kartu ať jsi je mohu vybrat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2023 09:28, před rokem

Dle reklamačního řádu společnosti Prepaid Solutions a.s. (dostupného zde: https://www.freepay.cz/upload/file/20220701-reklamacni-rad-ps.pdf) platí, že "každý klient společnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s. má právo reklamovat skutečnosti, které jsou předmětem smluvního vztahu a u kterých se klient domnívá, že byly ze strany PREPAID SOLUTIONS, a.s. splněny nedostatečně, nekvalitně nebo nebyly splněny vůbec."

Dále je zde upraveno, že stížnosti a reklamace mohou klienti podat buď:
a) písemně: Prepaid Solutions a.s., Vodičkova 791/41, Praha 1, 110 00,
b) elektronicky: reklamace@prepaid-solutions.cz, nebo
c) telefonicky: +420 234 102 101.

Společnost odpověď na stížnost či reklamaci poskytne spotřebiteli ve lhůtě do 30 kalendářních dní. Odpověď na reklamaci v souvislosti s poskytováním platebních služeb/vydáváním elektronických peněz PREPAID SOLUTIONS, a.s. poskytne spotřebiteli do 15 pracovních dnů od jejího obdržení, přičemž odpověď poskytne společnost stejným způsobem, jakým spotřebitel stížnost/reklamaci uplatnil.

Proti způsobu vyřešení reklamace nebo stížnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s., může klient podat stížnost u kontrolního orgánu – České národní banky, a to
- písemně: Na Příkopě 28, Praha 1, 115 03,
- telefonicky: +420 224 414 359,
- fax: +420 224 412 261, nebo
- elektronicky: spotrebitel@cnb.cz.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 22:41, před rokem

Žádáme společnost o vyjádření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2024 15:31, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.