Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
na internetu jsem si vybrala odtokový žlab 40 cm a přes allegro mi ho měli doručit, většina komunikace je pouze v polštině. Za několik dnů přišel mail, že jeden ze tří kusů je poškozený a že mi ho tedy nepošlou. Nepochopila jsem, zda pošlou 2 nebo nic. Na dotaz napsali, že jsou bohužel všechny špatné, že ruší objednávku. Objednala jsem si tedy 50 cm zase 3 od stejné firmy, v nabídce bylo ,že jich je 990 na skladě. Ouha opět v polštině mail, že je opět poškozený, já nevím zda to tedy mají nebo ne ? Na allegro se nejde dovolat, dopsat, atd. Stále to inzerují !! MUDr Polcarová Štěpánka, ***
Co s tím ? Pokud to kupuji v Česku, veškerá komunikace by měla být v češtině !! Nic jsem neplatila, po zkušenosti z minulosti si vše objednávám na dobírku.
Já neumím polsky a došlo mi toto :
Dzień Dobry,
Kontaktuje się z Państwem w sprawie złożonego zamówienia w sklepie Torino, niestety dostaliśmy informację z magazynu, że ostatnia sztuka produktu zakupionego przez Państwa została uszkodzona, niestety nie mamy informacji kiedy będzie kolejna dostawa tego modelu.
Proszę o informację czy są Państwo zainteresowani innym modelem
Pozdrawiamy
Zespół Torino :)
Neměli by inzerovat zboží, které nemají. Kontakt by měl být aspoň mail nebo telefon. Udávaný chat jsem nenašla. Polcarová
|
Tweet |
V tomto případě se zřejmě jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.
Je tedy vhodné vyzvat společnost k zodpovězení, z jakého důvodu došlo k odstoupení od smlouvy.
Podle § 1764 občanského zákoníku platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh (např. pokud by dodání zboží mělo být nákladnější). Spotřebitel by na poskytnutí zboží tedy mohl trvat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost o vyjádření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.