Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#709307 dnů není funkční Balíkovna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 40 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2023, před rokem

Hana Pešinová

Znění stížnosti

Balíkovna od pátku 6.10.2023 do dneška tj. 11.10. 2023 není funkční - nefunguje platební brána. Dovolat se kamkoliv je nemožné. Na email 2x odpověď, že je vše funkční. Mají hlášku, že se může vyskytnou problém přes prohlížeč Safari. Tento prohlížeč nepoužívám a ani ho neznám a přesto se již 7 dní nedá Balíkovna používat. Píši, že na problému se pracuje. Ocenila bych, kdyby informace ohledně nefunkčnosti Balíkovny byly pravdivé a hlavně bych ráda věděla jak dlouho budou problém ještě odstraňovat.


Produkt

Balíkovna, nefunkčnost již 7 dní.


Požadované řešení

Pravdivé informování o nefunkčnosti. Neuvádět zavádějící důvody (tj. vymlouvat se na prohlížeče atd. - to zákazníka opravdu nezajímá). Oznámit kdy bude aplikace funkční a dodržet to, přiznat vlastní neschopnost. Zlepšit komunikaci a to všechnu tj. dovolat se, podávat pravdivé informace na emailový dotaz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2023 11:12, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.