Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70934Vynechávání spojů a častá zpoždění spojů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2023, před rokem

Pavla Strouhalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chci vyjádřit svou značnou nespokojenost se službami MHD Kladno. Kromě toho, že cestující nebývá informován o případných změnách v pravidelných jízdních řádech (stávalo se běžnou praxí v obdobích letních uzavírek a výluk, kdy se ze dne na den měnila trasa spojů nebo časy odjezdů bez jakékoli předchozí informace). Naprostou pravidelností je také vynechávání spojů (např. dnes 12.10.23 v 6:30 opět vynechal spoj č. 605, pravidelně vynechává nebo se zpožďuje linka 606) a také nedodržování času příjezdů dle jízdních řádů. Stává se, že jedou dva (i tři!) autobusy téže linky za sebou a vznikají tak značné intervaly. Chápu, že se mohou vyskytnout neplánované a neovlivnitelné incidenty, jako je nehoda na silnici nebo porucha autobusu, ale problém je, že výše uvedené komplikace nejsou v rámci kladenské dopravy ničím výjimečným. Nepřijde mi v pořádku, že si předplatím kupon a nedostávám za své peníze adekvátní a dopravním podnikem nabízené služby. Cena kuponu mi za úroveň cestování poskytovanou kladenskou MHD přijde nepřiměřená.
Děkuji za Váš čas a pevně doufám ve spolehlivější dopravu. S přáním hezkého dne, Strouhalová


Požadované řešení

Lepší organizace a plánovaní dopravního podniku, případné postihy řidičů, kteří svým vědomým zaviněním působí zpoždění a odchylky od jízdních řádů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2023 08:28, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 16:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.